خانهاخبار
آیپد مینی 4 جانی تازه به تبلت‌های اپل می‌بخشد

آیپد مینی 4 جانی تازه به تبلت‌های اپل می‌بخشد

گویا نارضایتی کاربران از آیپد مینی 3 و کاهش فروش تبلت‎های اپل، موجب شده که این شرکت به فکر تحول در این بخش از محصولات خود بیافتد. شایعه شده که آیپد مینی 4 اپل قرار است شاهد ارتقا سخت‌افزاری بزرگی نسبت به نسل قبل باشد و جانی تازه به تبلت‌های 8 اینچی این شرکت بدمد.
۱۳۹۴/۵/۶

سال گذشته اپل با معرفی آیپد مینی 3 همه را ناامید کرد؛ تبلتی 8 اینچی که مشخصاتش کاملا مشابه آیپد مینی 2 بود و فقط قابلیت اسکن اثر انگشت به آن اضافه شده بود. جذاب نبودن این تبلت و هم‌زمان شدن ارائه‌اش با معرفی فبلت آیفون 6 پلاس، که از نمایشگر بزرگ‌تری برخوردار بود، موجب شد آیپد مینی 3 و کلا تبلت‌های اپل با کاهش فروش 18 درصدی مواجه شوند؛ چیزی که مسلما برای این شرکت مطلوب نیست.

image

تغییر این وضعیت به یک انرژی جدید نیاز دارد؛ شاید تبلت 12 اینچی آیپد پرو، که مدت‌هاست شایعه تولیدش به گوش می‌رسد، لازمه این کار باشد. اما امروز خبر جدیدی به گوش رسید مبنی بر این که اپل قصد دارد آیپد مینی بعدی‌اش را با آپدیتی بزرگ وارد بازار کند و به تبلت 8 اینچی‌اش جانی تازه ببخشد. آیپد مینی 4 (یا هر اسم دیگری که اپل انتخاب کند) قرار است مشخصاتی هم‌تراز با آیپد ایر 2 داشته باشد؛ یعنی دوربین 8 مگاپیسکلی جدید، نمایشگری با درخشندگی بهتر و ضخامتی حدود 6.1 میلی‌متر.

برخلاف سال گذشته، این بار آیپد ایر 3 از نظر سخت‌افزاری آپدیت کوچک‌تری دریافت می‌کند و احتمالا تغییراتش فقط به استفاده از نسل جدید پردازنده A9 محدود می‌شود. بسیار خوش‌بینانه است که انتظار داشته باشیم در مراسم پیش رو در پاییز امسال شاهد عرضه این تبلت‌های جدید باشیم، ولی گفته می‌شود اپل در نظر دارد آیپد ایر 3 را پیش از تعطیلات کریسمس به بازار عرضه کند.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)