خانهاخبار
مایکروسافت اپلیکیشن ارسال ایمیل Send را قبل از ویندوزفون برای iOS منتشر کرد!

مایکروسافت اپلیکیشن ارسال ایمیل Send را قبل از ویندوزفون برای iOS منتشر کرد!

مایکروسافت اپلیکیشن ارسال ایمیل خود با نام Send را برای iOS منتشر کرد؛ اپلیکیشنی که بیشتر شبیه پیام‌رسان است، اما از نوع ایمیلی آن!
۱۳۹۴/۵/۵

مایکروسافت در پروژه Garage خود اپلیکیشن جدیدی برای ارسال ایمیل به نام Send برای آیفون منتشر کرد. رویکرد این اپلیکیشن، بیش از آنکه شبیه اپلیکیشن‌های ارسال ایمیل باشد، مشابه اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است و بر سرعت بخشیدن به مکالمات بدون توجه به بخش‌های دست‌وپاگیری همچون موضوع ایمیل و... تمرکز کرده.

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌هایتان را بسیار ساده و راحت ارسال کنید. برای ارسال ایمیل تنها کافی است دکمه + را انتخاب کنید و یکی از مخاطبان خود را اضافه کنید. Send امکان پاسخ سریع را نیز برای کاربران فراهم می‌کند و، مثل بسیاری از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، در صورتی که شخص در حال پاسخ دادن به شما باشد، به شما اطلاع می‌دهد.

البته شما همه ایمیل‌هایتان را در اپلیکیشن Send نمی‌بینید؛ تنها آن دسته از ایمیل‌هایی را که با این اپلیکیشن ارسال کرده‌اید و پاسخ‌هایی را که برای آنها دریافت کرده‌اید در این اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد.

برای استفاده از اپلیکیشن Send به حساب کاربری آفیس 365 نیاز دارید و فعلا استفاده از این اپلیکیشن با سایر ایمیل‌ها ممکن نیست. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای iOS ارائه شده، اما قرار است به‌زودی برای ویندوزفون و اندروید نیز منتشر شود.

دانلود اپلیکیشن Send برای iOS

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)