خانهاخبار
راهنمای ویندوز فون: چطور اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین را تغییر دهیم؟

راهنمای ویندوز فون: چطور اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین را تغییر دهیم؟

آیا شما هم می‌خواهید اپلیکیشن دیگری جایگزین اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین در گوشی ویندوزفونی خود کنید؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور این کار را انجام دهید.
۱۳۹۴/۵/۴

در بسیاری از گوشی‌ها به‌راحتی می‌توانید، با انجام دادن تنظیمات موردنیاز، حتی در حالت قفل صفحه نمایش نیز به اپلیکیشن دوربین دسترسی داشته باشید و بدین ترتیب با مشاهده سوژه دلخواهتان بلافاصله عکس بگیرید. در این حالت دیگر نیازی نیست زمانی را صرف باز کردن قفل نمایشگر گوشی خود کنید.

تنها یک مشکل وجود دارد: وقتی شما بدون بازکردن قفل نمایشگر اپلیکیشن دوربین را باز می‌کنید، همان اپلیکیشن پیش‌فرض گوشی برایتان باز می‌شود که در گوشی‌های ویندوزفونی لومیا Microsoft Camera است. اما نگران نباشید! به‌راحتی می‌توانید این اپلیکیشن را با اپلیکیشن عکاسی دیگری جایگزین کنید. برای این کار کافی است به بخش Photos بروید و سپس از منوی پایین، سمت راست، گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

حالا در صفحه تنظیمات به‌راحتی می‌توانید اپلیکیشن دیگری جایگزین اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض در ویندوزفون کنید.

 

image

 

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تنها برخی اپلیکیشن‌های دوربین می‌توانند جایگزین اپلیکیشن پیش‌فرض شوند؛ درنتیجه انتخاب‌های شما محدود است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina

۱۳۹۴/۵/۴
نمیدونم خبر دارین یا نه ولی در ویندوز ۱۰ موبایل ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن لومیا کمرا به مایکروسافت کمرا منتقل شده و مایکروسافت چند روز پیش اعلام کرد که یواش یواش وقتشه لومیا کمرا رو بازنشسته کنیم. با این وجود دیگه یجورایی برای همیشه لومیا کمرا رو به صورت پیش فرض داریم ولی دیگه یادگار اون نوکیا نیس.