خانهاخبار
هوآوی G8: میان‌رده پرقدرت

هوآوی G8: میان‌رده پرقدرت

هوآوی از محصول جدیدش، یعنی G8، رونمایی کرد. این محصول به‌تازگی گواهی TENNA دریافت کرده و به‌زودی به بازار عرضه می‌شود.
۱۳۹۴/۵/۵

شرکت چینی هوآوی محصول میان‌رده جدیدی رونمایی کرد تا همچنان در بازار میان‌رده‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند کاربران را به استفاده از محصولاتش ترغیب کند. این محصول می‌تواند یکی از محصولات میان‌رده خوب بازار شود. یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه استفاده از اسکنر اثر انگشت برای مقاصد امنیتی است.

 

image

 


صفحه نمایش 5.5 اینچی، از هوآوی G8 یک فبلت می‌سازد. رزولوشن صفحه نمایش G8 برابر 1080×1920 است. این صفحه در هر اینچ 401 پیکسل دارد که نوید وضوح تصویر خوبی می‌دهد.
استفاده از تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 615 در کنار پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 این فبلت را به میان‌رده‌ای پرقدرت تبدیل می‌کند. هوآوی این محصول میان‌رده را با یک ویژگی خاص روانه بازار می‌کند؛ ویژگی‌ای که دو گزینه در اختیار کاربر قرار می‌دهد: گزینه اول انتخاب G8 با حافظه داخلی 16 گیگابایت است که در این صورت رم 2 گیگابایتی در امر پردازش اطلاعات به کمک پردازنده می‌آید. گزینه دوم انتخاب G8 با حافظه داخلی 32 گیگابایت است، این امر سبب تقویت رم و تبدیل آن به 3 گیگابایت می‌شود و درنهایت باعث می‌شود سرعت پردازش اطلاعات بیش‌ازپیش بالا برود. هوآوی برای کاربرانی که برای ذخیره اطلاعات به حافظه بیشتر نیاز دارند پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD را تا سقف 64 گیگابایت فراهم کرده است.

 

image

 


دوربین اصلی G8 یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. برای ثبت سلفی و ویدئوچت نیز G8 از دوربین دوم 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. باتری G8 برای یک فبلت مناسب است: باتری 3000 میلی‌آمپری باعث می‌شود کاربر بتواند از فبلتش مدت زمانی طولانی استفاده کند. سیستم عامل G8 از اندروید 5.1 در کنار رابط کاربری Emotion هوآوی استفاده می‌کند و برای امنیت بیشتر این میان‌رده نیز از اسکنر اثر انگشت استفاده شده است. این دستگاه جدید از 4G پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های سفید، سیاه و طلایی به بازار عرضه می‌شود.

 

image

 


هوآوی G8 با 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم با قیمت 370 دلار و G8 با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم با قیمت 434 دلار عرضه خواهد شد.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

fingel

۱۳۹۴/۵/۶
بهتره یه نگاهی به وان پلاس 2 و قیمتش بندازید

soheil

۱۳۹۴/۵/۵
به نظر من خود اچ تی سی وان ام 9 هست از نظر طراحی

mosi

۱۳۹۴/۵/۵
این میان رده حساب میشه ؟ با قیمت حدود 1400 که داره ایا میتونه رقیبی برای گوشی هایی مثل g3 - note 3 - m8 - z2 S5 و ... باشه ؟

sami

۱۳۹۴/۵/۵
Aliye be mahz inke biad mikharamesh