خانهاخبار
وان‌پلاس: قاتل پرچمداران ۲۰۱۶ در راه است

وان‌پلاس: قاتل پرچمداران ۲۰۱۶ در راه است

اگرچه تنها یک روز تا معرفی رسمی وان‌پلاس ۲ باقی مانده، این شرکت همچنان کمپین تبلیغاتی برای این گوشی را حفظ کرده است. اخیرا آنها وان‌پلاس ۲ را قاتل پرچمداران ۲۰۱۶ خواندند که در نوع خود عجیب و البته جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد، اما چرا آنها این ادعا را دارند؟ با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۴/۵/۴

وان‌پلاس همچنان تبلیغات پیش از عرضه وان‌پلاس ۲ را ادامه می‌دهد. این شرکت نوپای چینی در جدیدترین اقدام گوشی آینده‌اش را، به‌واسطه ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، قاتل پرچمداران ۲۰۱۶ خواند. بله، درست خواندید! اگرچه اکنون در سال ۲۰۱۵ هستیم، وان‌پلاس با جاه‌طلبی بسیار گوشی آینده‌اش را قاتل پرچمداران سال بعد خوانده است!

 

image

 

دلیل این نام‌گذاری را می‌توان ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی‌های این شرکت دانست. طبق اعلام رسمی وان‌پلاس، نسخه بهینه‌شده اندروید خام گوگل به نام Oxygen OS که روی این گوشی قرار دارد بر مبنای اندروید لالیپاپ است، اما در عین حال برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری Android M را هم در خود گنجانده. از آنجا که اندروید ام هنوز عرضه نشده و حتی پس از عرضه آن در پاییز مدتی طول می‌کشد تا شرکت‌ها گوشی‌هایشان را به این نسخه به‌روز کنند، وان‌پلاس این ویژگی را برگ برنده وان‌پلاس ۲ می‌داند. علاوه بر این نکته، که وان‌پلاس ۲ را جذاب‌تر از قبل می‌کند، مشخصات سخت‌افزاری دستگاه نیز در این شعار وان‌پلاس دخیل است.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ نسخه ۲.۱ مجهز شده که برای پیشگیری از داغ کردن بهینه‌تر است. ۴ گیگابایت حافظه رم همراه با پورت USB Type-C و سنسور اثر انگشت، که به‌ادعای این شرکت سریع‌تر از تاچ آی‌دی اپل است، از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی است که از وجودشان اطمینان داریم. البته قیمت زیر ۴۵۰ دلاری این گوشی را نباید فراموش کنیم که ممکن است دلیل دیگری برای این ادعای وان‌پلاس باشد. انتظار می‌رود وان‌پلاس ۲ پنجم مردادماه رونمایی شود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ فکر می‌کنید ادعای وان‌پلاس درباره محصول جدیدش تا چه حد به واقعیت نزدیک شود؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

آتنا

۱۳۹۴/۵/۴
به نظرم این ادعا فقط در حد یک رویا باقی خواهد ماند

g

۱۳۹۴/۵/۴
بابا چیه هی گندش کردید وان پلاس وان پلاس چینیه دیگ از پی سیکس کع تو دوران خودش نازک ترین بود گنده تره؟تر قران اینقدر جو ندید بابا