خانهاخبار
شیائومی فردا از گوشی جدیدش رونمایی می‌کند

شیائومی فردا از گوشی جدیدش رونمایی می‌کند

شیائومی به‌تازگی چند تصویر تبلیغاتی مرموز در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که به نظر می‌رسد مربوط به گوشی Redmi Note 2 باشد. این شرکت قرار است فردا، شانزدهم ژوئیه، در کشور چین مراسمی برای معرفی این دستگاه جدید برگزار کند.
۱۳۹۴/۴/۲۴

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد به‌زودی از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کند. این را می‌شود از تصاویری تبلیغاتی فهمید که این شرکت به‌تازگی روی اکانت Weibo خود منتشر کرده است.
در تمام این چهار تصویر، که در هر کدام عبارتی چینی نوشته شده است، دو حرف انگلیسی PK دیده می‌شود. در تصویر اول و دوم می‌توان نمایی تاریک از فریم و چهارچوب کلی دستگاه را مشاهده کرد و در تصویر سوم گویی بدنه و بافت فلزی دستگاه نشان داده شده است. چهارمین تصویر اما اندکی واضح‌تر است و به‌راحتی می‌توان کابلی مشاهده کرد که به قطعه‌ای کوچک متصل شده. احتمال دارد این تصویر اشاره‌ای باشد به سوییچ پورت USB-C یا ستاپ باکس جدید این شرکت.

 

image

 

آنچه تا کنون می‌دانیم این است که شیائومی قرار است شانزدهم ژوئیه مراسمی در چین برگزار کند، اما با اینکه تنها یک روز به این مراسم باقی مانده، هنوز خبر یا شایعه موثقی از این دستگاه احتمالی در اختیار نداریم.

 

image

 

طی هفته‌های گذشته چیزهایی در مورد گوشی‌های Redmi Note 2 ،Mi 5 و Mi 5 Plus شنیده بودیم؛ گوشی‌هایی که گفته می‌شود شیائومی به‌زودی از آنها پرده‌برداری می‌کند. اما در این میان به نظر می‌رسد فردا احتمال معرفی Redmi Note 2 بیشتر از بقیه باشد.
پیش‌تر گزارش شده بود Redmi Note 2 به نمایشگر 1080p، دو گیگابات حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. ولی درباره پردازنده مورداستفاده در آن هنوز میان اسنپدراگون 615 و مدیاتک MT6795 تردید وجود دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)