خانهاخبار
از زیبایی تا کارایی: چرم LG G4

از زیبایی تا کارایی: چرم LG G4

طراحی منحصربه‌فرد و زیبای G4 با خلاقیتی که در طراحی قاب پشتی آن داشت دو چندان شده است. استفاده از چرم زیبایی خاصی به این پرچمدار LG بخشیده است.
۱۳۹۴/۴/۲۲
image

 

طراحی زیبا و شکیل یکی از ویژگی‌هایی است که خیلی از کاربران هنگام خرید گوشی هوشمند در نظر می‌گیرند. برندهای معتبر صنعت موبایل همواره در تلاش‌اند با تولید گوشی‌های زیبا کاربران را به استفاده از محصولات خودشان ترغیب کنند. ال‌جی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با ورود آیفون 6 و گلکسی S6 و S6 Edge به بازار، طراحان ال‌جی نیز برآن شدند، با ارائه محصولی متفاوت، خود را رقیبی سرسخت معرفی کنند. استفاده از چرم دباغی‌شده به‌روش گیاهی در قاب پشتی G4 جلوه خاصی به این پرچمدار ال‌جی بخشیده است.
طراحی زیبا، خوش‌دست بودن و چشمگیر بودن این پرچمدار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است.
اما این چرم استفاده از قاب‌های محافظتی را برای گوشی نامعقول جلوه می‌دهد، چرا که این‌گونه قاب‌ها تا حد زیادی از زیبایی آن می‌کاهند. همین دلیل باعث شده بسیاری از کاربران ترجیح دهند از G4 بدون قاب محافظ استفاده کنند.
ولی اینجا این سوال مطرح می‌شود: زیبایی این بدنه چرمی چقدر دوام می‌آورد؟
همان‌طور که می‌دانید، چرم محصولی آسیپ‌پذیر است و کنار هم قرار گرفتن G4 و وسیله‌ای فلزی مانند کلید ممکن است باعث ایجاد خراش روی آن شود.

 

image


اما حتی اگر چنین اتفاقی هم نیفتد، طبق گزارش بسیاری از کاربران، پس از مدتی استفاده از G4 نشانه‌هایی از ساییدگی در چرم دیده می‌شود. این ساییدگی‌ها بیشتر در گوشه‌های G4 پدیدار می‌شود و ظاهری زننده به آن می‌دهد. یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران با آن مواجه‌اند تغییر رنگ چرم G4 بر اثر قرار دادن آن در جیب است. البته اگر رنگ چرم بدنه مشکی باشد، این ساییدگی‌ها و تغییر رنگ کمتر به چشم می‌آید.

 

image


با تمام مسائلی که ذکر شده، این نکته را نباید فراموش کرد که بدنه چرمی G4 چرم خالص و واقعی است و باید از آن مانند سایر وسایل چرمی محافظت شود. پس اگر به فکر خرید G4 هستید، بهتر است اطلاعاتی هم در مورد نحوه استفاده و رسیدگی به محصولات چرمی پیدا کنید و اگر همین حالا هم با این موارد آشنایید، تبریک می‌گوییم! شما یک قدم جلوترید!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

Nima

۱۳۹۵/۹/۲۸
سلام من خودم مدتی هست ازش استفاده میکنم و هیچ مشکلی نداره.البته مال من چرم سیاهه

کیوان

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
سلام دوست عزیز
من نزدیک سه ماه این گوشیو دارم
چرمشو
هیچ مشکلی نداره
این عکس ها واقعیته البته اگه با لگد گوشیتو بزنی

کیوان

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
دوست عزیز در سری های اول دو قاب همراه گوشی بود ولی دیگه نه
بعد هر دو مدلش هم تو ایران هست

سعيد

۱۳۹۴/۹/۲۲
با سلام به دوستان عزيز من درخواست خريد اين گوشی رو دارم ولی من مدل چرمش رو دوست دارم ميترسم چرمش خراب شه بايد چکار کنم از خريدش منصرف شم؟
لطفا جواب من رو بديد من ميخان سريع نظر شما رو بدونم ممنون.

سامان

۱۳۹۴/۵/۴
با سلام خدمت دوستای گل دو تا سوال داشتم از دوستای ال جی باز:اول اینکه ایا همراه با قاب چرمی این گوشی یه قاب پلاستیکی هم تو جعبش هست یا نه؟؟
دوم اینکه ایا مدل تک سیمکارت این گوشی هم تو ایران هست یا فقط مدل دو سیمکارتش هست؟؟چون از چند نفر شنیدم فقط مدل دو سیمکارتش تو ایران هست.
ممنون میشم جوابمو بدین