خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: هوآوی

از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: هوآوی

اگر از مخاطبان صفحه فیس بوک ما باشید، حتما می دانید که هر چهارشنبه کارشناسان برند ما به سوال های شما در خصوص محصولات یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی پاسخ می دهند. هفته پیش نوبت هوآوی بود. در ادامه مجموعه ای از مهم ترین سوال های طرح شده در خصوص این برند تجاری به همراه پاسخ های کارشناسان ما را می بینید.
۱۳۹۴/۴/۲۱

«از جی‌اس‌ام بپرسید» نام سرویس جدید ما در شبکه‌های اجتماعی است. هر هفته یک برند از طریق صفحه رسمی جی‌اس‌ام در فیس‌بوک معرفی می‌شود و شما می‌توانید سوالات خود را درباره محصولات و خدمات این برند طرح کنید. هفته گذشته کارشناسان برند جی‌اس‌ام به پرسش‌هایی پاسخ دادند که درباره هوآوی طرح شده بود. در ادامه آنچه از جی‌اس‌ام پرسیده شده و نیز پاسخ‌های ما جمع‌بندی شده است.

 

پرسش: زمان دقیق اپدیت اندروید 5 برای گوشی Huawei p7_L10 چه زمانی است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: این محصول را هوآوی رسما برای اندروید 5 به‌روزرسانی می‌کند، اما تاریخ این به‌روزرسانی ماه ژوئیه اعلام شده است. اصولا باید تا به حال قابل دانلود شده باشد و اگر چنین نشده، می‌توانید با مراجعه به شرکت گارانتی این به‌روزرسانی را درخواست کنید.

پرسش: نظر فنی شما در مورد آنر 6 پلاس چیست؟
پاسخ جی‌اس‌ام: واقعا گوشی فوق‌العاده به‌صرفه‌ای است. البته اگر نرم‌افزار را به متغیرهای دیگر کمی ترجیح بدهیم، در این رنج قیمت گزینه‌های دیگری هم برای انتخاب وجود دارد.

پرسش: آیا چیپست هوآوی قابل اطمینان است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: اکثر چیپست‌های هوآوی پرمصرف‌اند، هرچند در موردهایی مثل Honor 6 Plus این مشکل تقریبا برطرف شده و محصولاتی فوق‌العاده خوب شده‌اند.

 

image

 

پرسش: آخرین آپدیت برای Y550 چه نسخه‌ای است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: بیشتر از نسخه 4.4.2 چیزی دریافت نکرده است.

پرسش: گوشی Honor 3x آپدیت جدید اندرویید 4.4.2 و حتی ایموشن 3 را هم دریافت کرده، ولی این گوشی من هنوز این آپدیت را دریافت نکرده است. آیا آپـدیت غیررسمی به ورژن جدید موجب از کار افتادن سیم‌کارت دوم یا مشکلات دیگر می‌شود؟ در این‌صورت آیا ارزش آپدیت دارد؟
پاسخ جی‌اس‌ام: همیشه آپدیت‌های غیررسمی باعث بروز برخی مشکلات می‌شود که البته باز هم از راه‌های غیررسمی می‌توان این مشکلات را رفع کرد. ولی درمجموع این‌گونه روش‌ها توصیه نمی‌شود.

پرسش: چرا دستگاه‌های هوآوی دیرتر از بقیه آپدیت‌ها را دریافت می‌کنند یا اصلا دریافت نمی‌کنند؟ 
پاسخ جی‌اس‌ام: دلیل دیر عرضه شدن آپدیت‌های هوآوی خیلی مشخص نیست. قطعا این تأخیر در عرضه آپدیت‌های جدید برای کاربران خوشایند نیست و هوآوی نیز دلیل مشخصی برای آن اعلام نکرده است.

 

image

پرسش: قیمت سه گوشی P8 ،P7 و G7 چقدر است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: هم‌اکنون P8 حدود یک میلیون و 500 هزار تومان، G7 حدود 765 هزار تومان و P7 حدود 865 هزار تومان در بازار قیمت دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (102 نظر)

Mehrshad

۱۳۹۸/۴/۱۸
سلام من تازه یه گوشی y7 2019 خریدم چیه مقدار صفحه گوشی به زردی میخوره و بردم موبایل فروشی گفت موردی ندارد اگه توی تنظیماتش که نوشته دمای صفحه اونو از حالت پیش فرض بردارم و روی سرد بزار موردی نداره؟؟؟؟؟

Benyamin

۱۳۹۶/۳/۲۵
با سلام
گوشی من هواوی میت ۷ . من یک مدت گوشیم رو خاموش کرده بودم و بعد از اینکه دوباره روشن کردم بعضی از بازی ها رو که قبلا روی گوشیم بود _و برخی بازی های جدید رو ،بعد از اینکه وارد محیط بازی میشه دیگه تاچ گوشی نمی‌گیره و بعد از مدتی پیغام می‌دهد به عنوان مثال: متاسفانه hill climb racing 2 پاسخ نمی‌دهد . آیا میخواهید آن راببندید؟
من گوشیم رو خاموش روشن کردم،بازی های مربوط به این مشکل رو حذف کردم و دوباره نصب کردم.حتی بازی های جدیدی که روی گوشیم نبود هم همین مشکل رو پیدا کردن.
ولی درست نمیشه.
باید چه کار کنم؟
لطفا کمک کنید. با تشکر.

مهدی خسروی

۱۳۹۶/۲/۱۰
با سلام
گوشی هواوی G8 دارم و جدیدا وقتی روی برنامه ای که دانلود کردم یا... تاچ میکنم برای نصب(برنامه خام رو میخوام نصب کنم) با خطای unable to open روبرو میشم(برنامه رو باز نمیکنه برای نصب و فقط خطای مقابل رو میده).(کش ها رو هم خالی کردم) تو نت راجعش چیزی پیدا نکردم.
ممنون میشم راهنمایی کنید.

Mohammad

۱۳۹۵/۱۲/۲۷
با سلام
سوالی از خدمتتون داشتم
اندروید گوشیمو(4c) از ۵ به ۶ ارتقاء دادم الان دیگه گزینه shair وجود ندارد.چکار باید کرد.ممنون میشم پاسخ بدین

samira

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
با سلام عذر میخوام من گوشیم هانر 3c هستش سیم یکش همراه اول و سیم دو ایرانسل گذاشتم چند وقتیه ک وقتی انتن همراه اول میپره بعد چند ثانیه انتن ایرانسلم میپره و روش ضربدر قرمز میزنه و اینترنتش قطع میشه ک بعد از چند دقیقه و یا با خاموش روشن کردن دوباره درست میشه،میشه بگین علتش چی میتونه باشه؟ممنون از شما