خانهاخبار
آخرین تصاویر افشاشده از Motorola Moto G 2015

آخرین تصاویر افشاشده از Motorola Moto G 2015

اسمارت‌فون‌های موتورولا همیشه از قیمت و امکانات مناسبی برخوردار بوده‌اند که به همین دلیل نیز با استقبال کاربران مواجه می‌شوند. اخیرا تصاویری از رندرهای سه‌بعدی Motorola Moto G 2015 افشا شده که در ادامه به بررسی‌شان می‌پردازیم.
۱۳۹۴/۴/۱۹

کاربرانی که اخبار موتورولا را دنبال می‌کنند قطعا بسیار مشتاق‌اند میان‌رده جدید این کمپانی، یعنی Moto G 2015، را ببینند. همان‌طور که می‌دانید، پیش از رونمایی رسمی محصولات هوشمند تعدادی تصویر، کلیپ یا رندرهایی از آنها تولید می‌شود تا بازار شایعات را داغ‌تر کنند و همچنین نظر کاربران درباره طرح‌های احتمالی سنجیده شود. این روال برای موتو جی 2015 نیز طی شده و امروز رندرهایی سه‌بعدی از تمام ابعاد و زوایای پنهان ظاهر آن منتشر شده که در ادامه به بررسی‌شان می‌پردازیم.

 

image

 

موتو جی 2015 طراحی ظاهری‌اش را از نسخه پیشین، یعنی Moto G 2014، به ارث برده و در تصاویر منتشرشده نیز این موضوع به‌وضوح به چشم می‌خورد. طبق معمول شاهد دو نواریم که به نظر می‌رسد اسپیکرهایی قدرتمند در قسمت جلو تلفن‌اند، درحالی‌که مثل همیشه فقط یکی از آنها اسپیکر است و نوار بالایی مخصوص انتقال صدای مخاطب هنگام برقراری تماس تلفنی است. همچنین حرف M، که بر قاب پشتی تلفن حک شده، پیش از این نیز در محصولات سال‌های گذشته موتورولا دیده شده بود. ظاهرا موتو جی 2015 از نظر طراحی بدنه حرفی برای گفتن ندارد که امیدواریم این کمبود در بخش سخت‌افزار و همچنین قیمت نهایی جبران شده باشد!

 

image

 

برخی منابع خبری ادعا می‌کنند اندازه و ابعاد این گوشی درست مانند نسخه پیشین، یعنی نسل دوم Moto G، است. دوربین در نظر گرفته‌شده برای نسخه 2015 یک سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو است که برای ثبت تصاویر سلفی کافی به نظر می‌رسد. از آنجا که نسخه 2014 این گوشی به دوربین‌های اصلی و جلو 8 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده بود، می‌توان گفت در بخش دوربین شاهد پیشرفت شگرفی هستیم.

 

image

 

طبعا نسخه اندروید این گوشی لالیپاپ خواهد بود که در کنار پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 410 جفت بسیار مناسبی تشکیل می‌دهد. در این بخش نیز شاهد ارتقای محسوس قدرت پردازنده هستیم، زیرا در محصول 2014 موتورولا از اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و معماری 32 بیتی استفاده شده بود. محصول 2015، به‌لطف مهندسان موتورولا، از نمونه 2014  بسیار قوی‌تر شده و از اتصالات 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. 

 

image

 

با توجه به اینکه میان‌رده‌های موتورولا همیشه قیمت بسیار مناسبی داشته‌اند، Moto G 2015 نیز قطعا با استقبال فراوان کاربران مواجه می‌شود. این محصول در اوت 2015 روانه بازارهای امریکای لاتین و برخی دیگر از کشورهای منتخب می‌شود.

از نظر شما موتو جی بین میان‌رده‌های بازار چه جایگاهی دارد؟ آیا شما از طرفداران آن هستید؟

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

faz111

۱۳۹۴/۴/۳۱
به نظر خوب میرسه

امین

۱۳۹۴/۴/۱۹
به نظر من که عالیه اگه قیمتش زیاد نباشه فوقولعادس پردازنده ی قوی دوربین قوی حرف نداره

MohamadAlia

۱۳۹۴/۴/۱۹
گوشیای خوش قیمت موتورولا هیچوقت تو ایران رسالت اصلیشو نداشته
در مقایسه با گوشیای اقتصادی دیگر برندها هیچ حرفی واسه گفتن نداره تو بازار ما