خانهاخبار
آپدیت جدید G4 مشکل داغ کردن گوشی را برطرف می‌کند

آپدیت جدید G4 مشکل داغ کردن گوشی را برطرف می‌کند

از زمان عرضه پرچمدار جدید ال‌جی کاربران این گوشی گاهی با مشکلاتی از قبیل داغ کردن یا از کار افتادن و تاخیر در قابلیت لمس صفحه نمایش روبه‌رو بوده‌اند. اکنون این شرکت آپدیتی برای کاربران کشور کره جنوبی منتشر کرده که بسیاری از این مشکلات را برطرف می‌کند و احتمالا به‌زودی کاربران سایر کشورها نیز این آپدیت را دریافت می‌کنند.
۱۳۹۴/۴/۱۴

نسخه کره‌ای G4 ال‌جی به تازگی آپدیتی دریافت کرده که شماری از مشکلات این گوشی را برطرف می‌کند. تصاویری که از طریق کاربران روی اینترنت منتشر شده نشان می‌دهد این آپدیت می‌تواند مشکلات مربوط به داغ کردن بیش از حد گوشی بر اثر استفاده از برخی اپلیکیشن‌ها را حل کند. مورد دیگر بهبود قابلیت لمس صفحه نمایشگر G4 است که حتی با نصب لایه محافظ ضخیم روی نمایشگر باز هم به‌خوبی نسبت به فرمان‌های لمسی واکنش نشان می‌دهد.

 

image

 

از دیگر تغییراتی که در این به‌روزرسانی در G4 ایجاد شده اضافه شدن قابلیت پین کردن یا ثابت کردن اپلیکیشن‌ها در منوی اپ‌های اخیر است که با زدن دکمه مربع نمایان می‌شود. با پین کردن هر یک از اپ‌ها آن اپ دیگر از روی صفحه پاک نمی‌شود. علاوه بر این، دارندگان کره‌ای G4 شاهد بهبود روشنایی نمایشگر در محیط‌های پرنور نیز بوده‌اند.

با انتشار این آپدیت در کره جنوبی، انتظار داریم در چند هفته آینده کاربران سایر کشورها نیز به‌مرور این به‌روزرسانی را به‌صورت OTA دریافت کنند.

منبع: phonearena.com

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهدی

۱۳۹۷/۶/۱۰
مشکل برد گوشیه واسه منم میشد هی لوگو میومد خاموش میشد شرکت ال جی کاملا در جریانه و نمایندگی باید برطرف کنه

صادق

۱۳۹۷/۵/۲۲
عزیزم بزار عرق گوشی خشک بشه بعد بگو هیچ مشکلی نداره.
عموما مشکلات جی4 از سال اول ب بعد شروع میشه و در سال دوم ب بعد ب اوج خودش میرسه تا این ک تو سال سوم دیگه باید گوشیو بندازی سطل زباله

مهدی

۱۳۹۶/۲/۱۴
سلام من گوشی دوسال پیش خریدم 2تومن الان وقتی بازی میکنم گرم میکنه انقار میخواد بترکه روزی سه بارهم شارژ میزنم سه تا هم باطری عوض کردم و موقعه بازی هم تو صفحه سایه میندازه چیکار کنم

ن.محمدی

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
باسلام.گوشی من ال جی جی 4 هست وخودبخودخاموش میشه ودوباره روشن میشه.ضربه هم نخورده.به نظرشما مشکلش چیه؟ چه راه حلی داره؟؟

جلال شیخی

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
گوشی داغ میشه مشکلشو چگونه حل کنم باسپاس.یکبارم خاموش شد روشن نشد بردم نمایندگی