خانهاخبار
گوشی جدید اندروید وان به هند می‌آید

گوشی جدید اندروید وان به هند می‌آید

گوگل قصد دارد گوشی جدیدی از سری گوشی‌های هوشمند اندروید وان خود را به‌زودی در هند عرضه کند. این گوشی جدید را، که قیمت 190 دلار روی آن گذاشته شده، شرکت هندی Lava تولید می‌کند و پردازنده مدیاتک و نمایشگر 5 اینچی دارد.
۱۳۹۴/۴/۱۳

به‌گزارش سایت اکونومیک تایمز، گوگل قصد دارد روز چهاردهم ژوئیه گوشی جدیدی از سری گوشی‌های ارزان‌قیمت اندروید وان خود را در کشور هند عرضه کند. این گوشی را کارخانه هندی Lava تولید می‌کند و با قیمتی حدود 190 دلار به فروش می‌رسد.

پیش از این هیچ‌یک از کارخانجات هندی در طراحی و تولید گوشی‌های اندروید وان نقشی نداشته‌اند و این اولین بار است که Lava و شرکت چینی MediaTek در ساخت این محصولات با گوگل همکاری می‌کنند. گفته شده این گوشی جدید از پردازنده SoC مدیاتک به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 5 اینچی بهره می‌برد و به احتمال قریب به یقین اندروید 5.1.1 دارد.

image

هند یکی از اولین کشورهایی بود که گوشی‌های اندروید وان در بازارشان با قیمتی مناسب عرضه شد، اما، برخلاف پیش‌بینی، کاربران از آن استقبال زیادی نکردند. یکی از عواملی که سبب شد اندروید وان فروش خوبی در هند نداشته باشد در دسترس نبودن گوشی‌های این برند در فروشگاه‌های فیزیکی هند بود، اما گویا این بار گوگل تصمیم گرفته با همکاری Lava این گوشی جدید را راحت‌تر در دسترس کاربران قرار دهد.

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)