خانهاخبار
ضبط تماس‌های تلفنی با ویندوز 10 موبایل

ضبط تماس‌های تلفنی با ویندوز 10 موبایل

ویژگی‌های احتمالی ویندوز 10 موبایل با انتشار بیلد 10149 قوت بیشتری گرفته و حدس‌وگمان در مورد آنها بیشتر به یقین نزدیک شده است. یکی از ویژگی‌هایی که احتمالا در ویندوز 10 موبایل شاهدش خواهیم بود امکان ضبط مکالمات است، اما با توجه به محدودیت‌های قانونی ضبط مکالمات در برخی کشورها باید دید مایکروسافت چه رویکردی در پیش می‌گیرد.
۱۳۹۴/۴/۸

بیلد جدید ویندوز 10 موبایل، که مایکروسافت به‌تازگی منتشرش کرده، ویژگی‌های کاربردی فراوانی در خود جای داده است. در خبرهای قبلی به ویژگی نوتیفیکیشن‌های پنهان و گزینه پرینت به‌صورت پیش‌فرض اشاره کردیم. اکنون به نظر می‌رسد مایکروسافت در این نسخه سیستم عامل موبایلش ویژگی ضبط تماس تلفنی را نیز به‌طور پیش‌فرض در اختیار کاربران قرار داده است. بدین ترتیب در ویندوز 10 موبایل شاهد ویژگی‌های موردنیاز بسیاری خواهیم بود که پیش‌تر جایی در این سیستم عامل نداشتند و اکنون مایکروسافت آنها را پوشش داده است.

تا کنون مایکروسافت از چنین قابلیتی در ویندوزفون خود استفاده نکرده بود. حتی در iOS اپل و اندروید گوگل نیز شاهد چنین قابلیتی به‌صورت پیش‌فرض نبوده‌ایم. حالا در بیلد جدید ویندوز 10 موبایل فولدری به‌نام تماس‌های ضبط‌شده (Recorded Calls) از طریق اپلیکیشن مدیریت فایل Files دیده شده است. این فولدر در کنار فولدهای همیشگی و ثابت Documents ،Downloads ،Pictures و دیگرفولدرها قرار گرفته است. به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال آزمایش ویژگی ضبط صدا با استفاده از اپلیکیشن Voice Recorder است که در این به‌روزرسانی به چشم می‌خورد.

 

image

 

البته نباید این نکته مهم را از یاد برد که در برخی کشورها ضبط مکالمه قانونی نیست، بنابراین در شرایط ایده‌آل این کار نباید بدون اطلاع طرف مقابل انجام گیرد.

مایکروسافت قرار است سیستم عامل ویندوز 10 خود را روز 29 ژوئیه، هفتم مرداد، منتشر کند، اما در مورد زمان دقیق انتشار ویندوز 10 موبایل هنوز چیزی گفته نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

شاهرخ

۱۳۹۴/۴/۸
چرا الکی میگی من رو گوشیم یه برنامه دارم که دقیقا همین کارو میکنه

MohamaD.MsgH

۱۳۹۴/۴/۸
باو نشونه ها کافی نیس ؟!
ایمان بیارید !