خانهاخبار
اندروید 5.1.1 برای LG G4 عرضه نمی‌شود

اندروید 5.1.1 برای LG G4 عرضه نمی‌شود

درست یک هفته پس از اطلاعیه ال‌جی مبنی بر عدم آپدیت LG G3 به اندروید لالیپاپ نسخه 5.1، اخباری پیرامون عدم ارائه آپدیت لالیپاپ نسخه 5.1.1 برای LG G4 نیز منتشر شده است.
۱۳۹۴/۴/۷

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نمایندگان رسمی LG در اعلامیه‌هایی مختلف اذعان داشته‌اند آپدیت مذکور حداقل در آینده نزدیک برای جی ۴ عرضه نخواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ داده که مقامات رسمی این کمپانی هنوز هیچ توضیح بیشتری پیرامون این موضوع ارائه نکرده‌اند. در این صورت، با توجه به اینکه قطعا مهندسان ال‌جی مشغول همگام‌سازی اندروید M با رابط کاربری این کمپانی هستند، احتمالا از عرضه اندروید لالیپاپ صرف‌نظر می‌کنند و مستقیما آخرین نسخه این سیستم عامل را برای G4 در دسترس کاربران قرار می‌دهند.

پس از عرضه فبلت‌های G4 Pro و Galaxy Note 5 از سوی رقبای کره‌ای، یعنی ال‌جی و سامسونگ، همچنان رقابت تنگاتنگی میان پرچمداران ۲۰۱۵ آنها وجود دارد. همان‌طور که مطلع هستید، اندروید نسخه 5.1.1 برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج را هم‌اکنون T-Mobile و US Cellular ارائه کرده‌اند. میان گوشی‌هایی که تحت قرارداد با اپراتورها به فروش نرسیده‌اند نیز گلکسی اس ۶ در فرانسه و گلکسی اس ۶ اج در انگلستان آخرین نسخه اندروید لالیپاپ را دریافت می‌کنند.

 

image

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی سلیمی فر

۱۳۹۴/۴/۳۰
من که از کار کردن با این گوشی ناراضیم این باتری ای که ال جی داده.مثل جت خالی میشه.بعد اپدیت کردن اندرویدش بازم مشکلات touch از بین نرفته.من واقعا اشتباه کردم خریدم.روی این حساب نکنید.