خانهاخبار
دو کهکشانی جدید سامسونگ معرفی شدند: Galaxy J5 و Galaxy J7

دو کهکشانی جدید سامسونگ معرفی شدند: Galaxy J5 و Galaxy J7

وجود فلش در دوربین سلفی یا همان دوربین جلو تلفن‌های هوشمند چندان مرسوم نیست، اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد با دو تلفن هوشمند جدیدش، یعنی Galaxy J5 و Galaxy J7، نشان دهد می‌توان فلش را برای دوربین جلو نیز در نظر گرفت، بدون اینکه اتفاقی غیرعادی رخ دهد. دو تلفن میان‌رده جدید سامسونگ به‌تازگی معرفی شده‌اند و برای افرادی که نمی‌خواهند پول زیادی برای تلفن هوشمند بپردازند انتخاب خوبی محسوب می‌شوند.
۱۳۹۴/۳/۲۹

باز هم سامسونگ و معرفی محصول جدیدی که چندی بود نقل شایعات و خبرهای جسته‌گریخته بود. کره‌ای‌ها ثابت کرده‌اند برای معرفی محصولات جدید نیازی به بوق و کرنا و مراسم بزرگ و پرهزینه ندارند؛ مثلا امروز، بیست و نهم خرداد، سامسونگ از دو محصول جدیدش بدون هیاهوی خبری رونمایی کرد: Galaxy J5 و Galaxy J7.

این دو محصول اولین سری تلفن‌های هوشمند سامسونگ با فلش LED جلو دستگاه‌اند. بله! اهمیت تصاویر سلفی بالاخره برای کره‌ای‌ها هم مسجل شد و دیوایسی معرفی کردند که خیال عاشقان سلفی را برای ثبت عکس‌های باکیفیت و با نور مناسب آسوده‌تر می‌کند.

از این دو محصول در چند هفته گذشته خبرهایی منتشر شده بود و تقریبا تمام قطعات و سخت‌افزارهایش لو رفته بود، اما بزرگ‌ترین مشخصه آنها همان فلش دوربین دوم است. سری گلکسی J همراه با دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی و فلش LED عرضه می‌شود که به ثبت تصاویر سلفی در شرایط کم‌نور کمک شایانی می‌کند.

 

image

 

البته از جدید بودن این دو دستگاه این‌طور برداشت نکنید که این محصولات نوپا حتما سخت‌افزار قدرتمندی دارند، بلکه، برعکس، سری گلکسی J آن‌چنان قوی محسوب نمی‌شوند، ولی نسبتا قابل قبول‌اند. رم ۱.۵ گیگابایتی، فضای داخلی ۱۶ گیگابایتی با امکان افزایش به وسیله کارت حافظه MicroSD، دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی عقب و جلو، نمایشگر ۵ و ۵.۵ اینچ به‌ترتیب برای مدل‌های J5 و J7 با رزولوشن اچ‌دی و در آخر باتری‌های ۲۲۰۰ و ۳۰۰۰ میلی‌آمپری از مشخصات فنی این دو محصول است.

 

image

 

هر دو از اندروید لالیپاپ ۵.۱ بهره می‌برند و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی نخست برای بازار چین عرضه می‌شوند. J5 حدود ۲۲۵ دلار و J7 حدود ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. هنوز به‌طور مشخص سخنی از عرضه بین‌المللی این دو محصول به میان نیامده، ولی ما امیدواریم این اتفاق به‌زودی رخ دهد.

 

منبع: Pocketnow

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

omid

۱۳۹۴/۳/۳۱
سلام. چطور میتوانم گوشی خود را آپدید کنم مودل گوشیمG I8262است .سامسونگ

kiarash

۱۳۹۴/۳/۳۰
از نظر طراحی هیچ حرفی برای گفتن نداره . محل فلاش دوم نامناسبه و مشکل ساز خواهد شد و کیفیت لازم رو نخواهد داشت . در عمل هم که مثل بقیه گوشیا ... نه نمیصرفه

ناصر

۱۳۹۴/۳/۳۰
همین جماعت زمانیکهhtc این قابلیتو برای دوربین جلو ارائه کرد مسخره میکردن حالا چی شده الانکه سامی انجام داده شد قابلیت دوتا گوشی معمولی لقبشون شده کهکشانی!!!!!!!!!!!

ممدرضا

۱۳۹۴/۳/۳۰
300 دلاره حدودا میشه یک میلیون یه میلیون به این بدی بهتر یا اس 5(البته حدودا)

ممدرضا

۱۳۹۴/۳/۳۰
حدودا هم قیمت هستن دیگه یه کم پول بیستر میدی یه اس 5 یا جی 3 می خری دیگه