خانهاخبار
شرکت Beats، پیش از اینکه اپل آن را خریداری کند، روی سیستم بلندگوهای بی سیم کار می کرد

شرکت Beats، پیش از اینکه اپل آن را خریداری کند، روی سیستم بلندگوهای بی سیم کار می کرد

طبق گزارش ورایتی، شرکت Beats، پیش از این که اپل آن را خریداری کند، در نظر داشته اسپیکرهای بی سیم تولید کند که مستقیما بتوانند به سرویس پخش موسیقی آنلاین این شرکت وصل شوند. اما پس از این که اپل این شرکت را خرید، احتمالا این طرح یا کنار گذاشته شده یا متوقف گردیده است.
۱۳۹۴/۳/۲۵

طبق این گزارش، Beats در فکر عرضه اسپیکرهای بی سیم بزرگ برای اتاق پذیرایی و نمونه کوچک تر آنها برای آشپزخانه و اتاق خواب بوده، که در این صورت می توانست رقیبی برای اسپیکرهای شرکت Sonos باشد؛ اسپیکرهایی که در سال جاری فروشی بالغ بر 1 میلیارد دلار داشته است.

ورایتی همچنین می گوید که Beats می خواسته اسپیکرهایی با فناوری بلوتوث، NFC و وای فای تولید کند، ولی به نظر می رسد در ساخت آنها مشکلاتی به وجود آمده بود. یکی از مشکلاتی که مشخصا به آن اشاره شده ساخت تراشه های وایرلس است.

 

image

 

شرکت اپل پس از خرید Beats و احتمالا پس از توافق با مدیران این شرکت این پروژه را متوقف کرده است؛ پروژه ای که Beats امیدوار بود با آن بتواند اسپیکرهایش را با حداقل قیمت 750 دلار، و با توانایی سینک شدن با سایر اسپیکرها و پخش آهنگ از طریق گوشی، به فروش برساند.

کاملا مشخص است که اپل در درجه اول به دنبال سرویس پخش موسیقی آنلاین Beats بوده و فعلا نقشه ای برای سخت افزارهای تولیدی این برند ندارد. متوقف شدن این پروژه، که ممکن بود سود سرشاری با خود به همراه بیاورد، شاید نشانه ای باشد که این شرکت به ادامه تولید محصولات با برند Beats علاقه ای ندارد و می خواهد آنها را تحت نام خودش عرضه کند. در هر صورت این روزها سخت افزارها بسیار پولسازند و هدفون نیز یکی از محبوب ترین سخت افزارهای بازار به حساب می آید؛ اما شاید Beats نیز بتواند با تلاشی دوباره و این بار زیر سایه اپل در تولید اسپیکرهای موردنظر موفق شود و با قدرت بیشتری به جنگ Sonos برود.

 

منبع: Theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Maziar

۱۳۹۴/۳/۲۵
SENNHEISER