خانهاخبار
تبلت های جدید ایسوس می توانند به اسپیکر ۵ کاناله و یک باتری اضافه مجهز شوند

تبلت های جدید ایسوس می توانند به اسپیکر ۵ کاناله و یک باتری اضافه مجهز شوند

– نویسنده مهمان: ایسوس از شرکت هایی است که تاکنون ایده های متفاوتی را به معرض نمایش گذاشته است (Transformer Book Trio با دو سیستم عامل یک نمونه از این موارد بود). حال این طور به نظر می رسد که این شرکت امسال در نمایشگاه Computex تبلت متفاوت دیگری را به نمایش گذاشته است. تبلت جدید ZenPad 8.8 دارای پلیت پشت قابل تعویض است به گونه ای که نه تنها به شما اجازه عوض کردن ظاهر را می دهد بلکه امکان اضافه کردن ویژگی هایی بیشتر را نیز در اختیار شما قرار می دهد.
۱۳۹۴/۳/۱۲
– نویسنده مهمان: ایسوس از شرکت هایی است که تاکنون ایده های متفاوتی را به معرض نمایش گذاشته است (Transformer Book Trio با دو سیستم عامل یک نمونه از این موارد بود). حال این طور به نظر می رسد که این شرکت امسال در نمایشگاه Computex تبلت متفاوت دیگری را به نمایش گذاشته است. تبلت جدید ZenPad 8.0 دارای پلیت پشت قابل تعویض است به گونه ای که نه تنها به شما اجازه عوض کردن ظاهر را می دهد بلکه امکان اضافه کردن ویژگی هایی بیشتر را نیز در اختیار شما قرار می دهد. 
 
image
 
پلیت پشت تبلت که گفته شده قابلیت های متنوعی به تبلت اضافه می کند. می تواند ظرفیت باتری گوشی را ارتقا دهد یا 6 اسپیکر به تبلت شما اضافه کند. با اضافه کردن کاور صوتی شما احتمالا به صدای ساراند DTS-HD 5.1 دسترسی خواهید داشت.
 
براساس نمونه ای از کاورهای صوتی ایسوس (متاسفانه نمونه ای خاموش) در کامپیوتکس را از نزدیک مشاهده شده این طور به نظر می رسد که طراحی آن کاملا خوب و زیبا است. این اسپیکر ها بیشتر از اینکه قاب پشتی باشند یک کاور متحرک هستند و همانطور که صفحه کلید لپتاپ در جلوی آن جای می گیرد آنها نیز در جلو تبلت قرار می گیرند. اگر شما اهل دیدن فیلم بر روی تبلت هستید این اسپیکر ها به کار شما می آید. به هر حال فعلا نمی توانیم در مورد کیفیت صدای آنها صحبت کنیم.
 
در این تبلت نسبت به دیگر نمونه ها، گزینه های انتخابی بیشتری نیز همچون رنگ های متفاوت برای قاب پشت آن، پیش روی کاربر قرار می گیرد. این تبلت همچون گوشی ال جی G4 امکان انتخاب چرم برای بدنه پشتی تبلت را فراهم کرده است. 
 
image
 
این تبلت ویژگی هایی همچون صفحه نمایش 1200 در 800 پیکسل از نوع IPS، 1 یا 2 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 8 یا 16 گیگابایتی را به خود اختصاص داده است. اما چیزی که در نهایت ما پیش روی خود می بینیم تبلتی با قیمت مناسب است. در حقیقت این تبلت یکی از اولین تبلت هایی است که از تراشه بسیار ارزان قیمت Atom X3 SoFIA اینتل بهره می برد. اگرچه انتظار عملکرد فوق العاده از این تبلت را نباید داشت اما باید گفت که احتمالا داشتن قیمت مناسب این کمبود را توجیه پذیر خواهد کرد.
 
علاوه بر این تبلت، ایسوس تبلت ZenPad 8 دیگری با نام Z580CA را نیز معرفی کرد که دارای پردازنده ای سریع تر است، صفحه نمایشی با رزولوشن بالای 2048 در 1536 پیکسل دارد و از قلم دیجیتال نیز پشتیبانی می کند. همانطور که می بینید این تبلت 8 اینچی، نمایشگری با نسبت ابعاد 4:3 به خود اختصاص داده است، درست مثل آیپد مینی.
 
و اما یک گوشی هوشمند مخصوص علاقه مندان عکس های سلفی
ایسوس در محصولات جدید خود دوست داران عکس های سلفی را نیز بی نصیب نگذاشته است و گوشی ZenFone Selfie را برای آنها عرضه کرده است. این گوشی نیز درست همانند رقیب خود از شرکت HTC یعنی Desire Eye دارای دوربین عقب و جلوی 13 مگاپیکسلی است، چیزی که تا کنون بزرگترین سنسور دوربین جلو در گوشی های همراه به شمار می رود. این گوشی اندرویدی 5.5 اینچی از لنز f/2.2 بهره می برد (دقیقا همانند آیفون 6). دوربین عقب گوشی نیز سنسور 3.2/1 را به خود اختصاص داده است (که باز هم با آخرین نسخه آیفون قابل مقایسه است) و از فوکوس خودکار لیزری و دیافراگم f/2.0 نیز برخوردار است.
 
image
 
این گوشی پردازنده 8 هسته ای اسنپ دراگون 615 را در خود جای داده است. ZedFone Selfie به خاطر دوربین بزرگ جلوی آن ظاهری شبیه به Desire Eye پیدا کرده است. باز هم همانند ZedPad ها هنوز نمی توان در مورد عملکرد، چگونگی عکس های سلفی و قیمت آن اظهار نظر کرد.
 
منبع: TheVerge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱/۹
با سلام و خسته نباشید
من جدیدا تبلت ZenPad 8 را خریداری کردم
دنبال این کیفی که فرمودید هستم
چندین جا دوی شهرستان های مازندران گشتم و نبود
اینترنت هم پیدا نکردم
میشه راهنمایی کنین
اگر جایی میفروشن اطلاع بدید

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۲
همه محصولات شبيه هم و خسته كنده شدن ،نوآوري ها دوباره stopشده و همه دارن از يك پروسه جلوميرن تا ببينيم دوباره كدوم شخص ياشركت انقلاب استيو رو تكرار ميكنه

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۲
کلید های پشت گوشی دزدی از الجی هست