خانهاخبار
رپورتاژ آگهی: همراه اول به اینستاگرم پیوست

رپورتاژ آگهی: همراه اول به اینستاگرم پیوست

جی اس ام: همراه اول، اولین و قدیمی ترین اپراتور موبایل کشور در طی روزهای گذشته حساب رسمی خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرم ایجاد نموده است. همراه اول که پیش از این در شبکه های اجتماعی کلوب، آپارات و لنزور نیز حساب کاربری رسمی داشت هم اکنون تصمیم گرفته در اینستاگرم نیز حضور فعالی داشته باشد.
۱۳۹۴/۳/۱۱

جی اس ام: همراه اول، اولین و قدیمی ترین اپراتور موبایل کشور در طی روزهای گذشته حساب رسمی خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرم ایجاد نموده است. 

 

همراه اول که پیش از این در شبکه های اجتماعی کلوب، آپارات و لنزور نیز حساب کاربری رسمی داشت هم اکنون تصمیم گرفته در اینستاگرم نیز حضور فعالی داشته باشد. بدین ترتیب کاربران این اپراتور می توانند با دنبال کردن حساب کاربری همراه اول در اینستاگرم (hamrah_e_aval@) از آخرین سرویس ها و اخبار این اپراتور مطلع شوند.

 

image

 

حساب کاربری همراه اول در اینستاگرم در روزهای اولیه فعالیت خود تاکنون نزدیک به هزار دنبال کننده جذب کرده که این عدد به سرعت در حال رشد است. اطلاع از جدیدترین آواهای انتظار، برگزاری مسابقه های متفاوت و جذاب و اطلاع رسانی از نحوه فعال سازی بسته های اینترنت و جشنواره های فروش سیم کارت از جمله خدماتی هستند که همراه اول در این صفحه به کاربران ارائه می کند.

 

با توجه به میزان محبوبیت بالای اینستاگرم بین ایرانیان، حالا همراه اول با حضور در این شبکه اجتماعی قصد دارد ارتباط نزدیک تری را با کاربران خود برقرار سازد. 

 

همراه اول با سابقه ترین اپراتور موبایلی کشور محسوب می شود که بخش اعظمی از کاربران موبایل کشور را به خود اختصاص داده است. همراه اول کمتر از یک سال پیش شبکه خود را به نسل سوم یا 3G ارتقا داد و هم اکنون شبکه 4G آن نیز در تهران و چند شهر بزرگ کشور راه اندازی شده است. 

 

instagram.com/hamrah_e_aval

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۲
3G که درست کار نمیکنه همه جا هم نداره 4G هم تو تهران فقط ونک و مصلا داره :|