خانهاخبار
چگونه آیفون 5C جان یک مرد را از مرگ حتمی نجات داد

چگونه آیفون 5C جان یک مرد را از مرگ حتمی نجات داد

– نویسنده مهمان: تا بحال تست های زیادی را از گوشی های مختلف در ویدیوها دیده اید. در این ویدیوها گوشی هایی توسط موارد زیادی مثل روی زمین افتادن، له شدن توسط یک جسم سنگین و حتی سوزانده شدن و پخته شدن تست می شوند. اما این یک تست واقعی بر روی آیفون 5C بود. حتما شما در رابطه با ویژگی Apple Care که مرتبط با سلامتی است شنیده اید. اما داستان این مرد جوان و نجاتش در واقع ارتباطی با این ویژگی ندارد.
۱۳۹۴/۳/۲
– نویسنده مهمان: تا بحال تست های زیادی را از گوشی های مختلف در ویدیوها دیده اید. در این ویدیوها گوشی هایی توسط موارد زیادی مثل روی زمین افتادن، له شدن توسط یک جسم سنگین و حتی سوزانده شدن و پخته شدن تست می شوند. اما این یک تست واقعی بر روی آیفون 5C بود. حتما شما در رابطه با ویژگی Apple Care چیزهایی را شنیده اید. اما داستان این مرد جوان و نجاتش در واقع ارتباطی با این ویژگی ندارد. اکتبر سال گذشته مرد 25 ساله انگلیسی که از فاصله ای نزدیک و با یک تفنگ ساچمه ای به او شلیک شده بود به لطف گوشی آیفون 5C خود از مرگ نجات یافت.
 
در این حادثه پسری 19 ساله به خاطر اختلافات ایجاد شده به نزدیک خانه این مرد جوان می رود و با بالا رفتن اختلافات به این مرد شلیک می کند و از آنجا فرار می کند. این مرد که دنیل کندی نام دارد توانست به خانه بازگردد و پس از آن توسط امدادگران به بیمارستان برده شد. اما پلیس پس از تحقیقات دریافت که نجات دهنده اصلی این مرد چیزی نبوده جز تلفن همراهش که در جیب پیراهنش قرار داشته و جلوی ضربه را گرفته و مانع انفجار گلوله و در نهایت آسیب به قلب این مرد شده است.  
 
بازرس این پرونده اینطور اظهار کرد که اگر در آن لحظه این گوشی در جیب مرد وجود نداشت، این مرد قطعا کشته می شد. بدین ترتیب آیفون 5C هم به لیست گوشی هایی که در لحظات مرگ و زندگی به کار آمدند اضافه شد.
 
image
 
البته فقط شرکت اپل نیست که تلفن هایی در راستای محافظت از قفسه سینه می سازد. سال گذشته مرد 38 ساله تایوانی یک گوشی سامسونگ گلکسی  Mega 6.3در جیب پیراهن خود گذاشته بود و به لطف این گوشی که مانع سوراخ شدن سینه این مرد توسط گلوله شد، زنده ماند.
به نظر شما کدام گوشی ها میتوانند سربلند از این تست های واقعی بیرون بیایند؟ 
 
منبع: DigitalTrends

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
حالا خوبه آخرش در مورد سامسونگ هم نوشته این سامسونگی ها تا حرف اپل میشه چشماشون دیگه چیزیو نمی بینه فقط انتقاد میکنن

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
پس به چی ربط داره؟ :)) لابد به بیماری ربط داره !!!

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
1100 migam biada

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
اقا همون نوکیا 1100 ده برابر مقاوم تر از اینه میگی نه امتحان کن اخه ساچمه چیکار میکنه که جون مردم رو نجات بده تا حالا چند تا اپل تو جیب مردم ترکیده

مهمان

۱۳۹۴/۳/۳
داداش داره میگه تفنگه ساچمه ای ساچمه شلیک میکنه نه گلوله ی سربی بجان تو سونی اریکسون لایو هنوز که هنوزه ده برابر اپل بیشتر زور داره ساچمه زده گوشی رو پوکونده بویینگم رو بعضی گوشی ها بیوفته چیزیشون نمیشه چه برسه به ساچمه