خانهاخبار
آیا هفته آینده سرانجام شاهد معرفی رسمی Xperia Z4 خواهیم بود؟

آیا هفته آینده سرانجام شاهد معرفی رسمی Xperia Z4 خواهیم بود؟

– نویسنده مهمان: اگر از علاقه مندان گوشی های سونی باشید، حتما چندی پیش در رابطه با پرچمدار جدید این شرکت ژاپنی یعنی اکسپریا Z4 شنیده اید. شایعات جدید خبر از این می دهند که شرکت سونی قرار است در مراسمی که 26 ماه مه یا 5 خرداد پیش رو دارد، نسخه جهانی پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا Z4 را معرفی کند.
۱۳۹۴/۲/۲۹
– نویسنده مهمان: اگر از علاقه مندان گوشی های سونی باشید، حتما چندی پیش در رابطه با پرچمدار جدید این شرکت ژاپنی یعنی اکسپریا Z4 شنیده اید. شایعات جدید خبر از این می دهند که شرکت سونی قرار است در مراسمی که  26 ماه مه یا 5 خرداد پیش رو دارد، نسخه جهانی پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا Z4 را معرفی کند. در واقع سونی قصد دارد در این مراسم که در دهلی نو پایتخت هندوستان برگزار می شود این گوشی که تاکنون فقط به بازار ژاپن راه یافته بود را از این پس در اختیار بازارهای جهانی و همگان قرار دهد. در واقع با محبوبیتی که گوشی های سری Z در میان مردم بدست آوردند با عث شد شرکت سازنده به عرضه جهانی این گوشی روی بیاورد.
 
image
 
در دعوت نامه هایی که سونی برای مدعوین ارسال کرده، پس زمینه ای از قطرات آب دیده می شود و گفته شده این مراسم قطعا تم مرتبط با آب دارد، علاوه بر مرتبط بودن این موضوع با ضد آب بودن اکسپریا Z4، این کار باعث شده این تصور ایجاد شود که شرکت سونی قصد دارد به شکل رسمی گوشی اکسپریا M4 Aqua را هم معرفی کند.
 
با توجه به مطالبی که در وبلاگ اکسپریا منتشر شده، تعداد زیادی از منابع اینطور برداشت کرده اند که علاوه بر معرفی گوشی میان رده اکسپریا M4 Aqua احتمالا شاهد معرفی یک گوشی رده بالا نیز خواهیم بود و به نظر می رسد این مراسم برای طرفداران سونی مراسم پرباری باشد. البته خیلی نمی توان به شایعات اعتماد کرد و هنوز خبرهای قطعی مبنی بر اینکه دقیقا چه محصولاتی از سونی قرار است در این کنفرانس خبری معرفی و عرضه شوند در دست نیست. 
 
همچنین این خبر خوب را برای شما داریم که هم اکنون گوشی M4 Aqua به دفتر جی اس ام رسیده و در روزهای آینده می توانید شاهد بررسی تخصصی آن از وب سایت جی اس ام باشید.
 
image
 
منبع: Techradar

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۲
بهتر از برند های دیگر است آیفون هم شبیه بهم زده سامسونگ هم با قاب پلاستیکی فقط اس 6را نزده همش از جنس پلاستیکه اچ تی سی وهاوای نوکیا الجی و....از رد خارجن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مهمان

۱۳۹۴/۳/۲
بهترین گوشی هرچند تعقییرات ضاهری کم نسبت به زد3 داشته ولی بهترینه

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۰
سونی واقعا عالیه فقط باید رو کیفیت صفحه نمایش که بزرگترین نقطه ضعفش به حساب میآد کارکنه . کیفیت صفحه نمایش مهم ترین ویژگی گوشیه مثلا وقتی بادوربین گوشی های سونی عکس میگیری وضوحش واقعا عالیه ولی بخاطرپایین بودن کیفیت صفحه نمایش یاکمرنگ بودن زیادجالب به چشم نمیان ولی وقتی بایه دوربین 5مگاپیکسل عکس میگیری شاید وضوحش بالا نباشه ولی چون پررنگه واقعا به دل پیشینه.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۰
این گوشی کجاش قشنگه-کنار یه گوشی زد3 بذارن کسی فرقشو نمیفهمه

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۰
دیگه از پلاستیک های سامسونگ بهتره که چه پایین رده هاش چه بالا رده هاش قیافه هاشون مثل همن