خانهاخبار
ایموجی ها به سرعت در حال تبدیل شدن به یک زبان جدید اینترنتی هستند

ایموجی ها به سرعت در حال تبدیل شدن به یک زبان جدید اینترنتی هستند

نویسنده مهمان: نتایج یک تحقیق انجام شده روی استفاده از ایموجی ها در اینستاگرم نشان می دهد که ایموجی ها به سرعت در حال تبدیل شدن به یک زبان جدید اینترنتی هستند. در این تحقیق که توسط آقای توماس دیمسون، یکی از مهندسین نرم‌افزار اپلیکیشن hyperlapse نوشته شده است گفته شده که بیش از نیمی از متن های نوشته شده در اینستاگرم حاوی ایموجی هستند، که این متن ها شامل کامنت ها، شرح تصاویر و هشتگ های ایموجی هستند.
۱۳۹۴/۲/۱۴
نویسنده مهمان: نتایج یک تحقیق انجام شده روی استفاده از ایموجی ها در اینستاگرم نشان می دهد که ایموجی ها به سرعت در حال تبدیل شدن به یک زبان جدید اینترنتی هستند.
در این تحقیق که توسط آقای توماس دیمسون، یکی از مهندسین نرم‌افزار اپلیکیشن hyperlapse نوشته شده است گفته شده که بیش از نیمی از متن های نوشته شده در اینستاگرم حاوی ایموجی هستند، که این متن ها شامل کامنت ها، شرح تصاویر و هشتگ های ایموجی هستند.
 
استفاده از ایموجی ها پس از معرفی شدن کیبوردهای ایموجی در iOS و اندروید در سالهای 2011 و 2013 بطور فزاینده ای افزایش یافت. در این یافته ها همچنین اشاره شده است که فنلاندی ها بیشترین استفاده از ایموجی ها را در اینستاگرم دارند و در حدود 63 درصد از متون آنها حاوی ایموجی های کارتونی است.
 
یک مورد جالب توجه دیگر این است که ایموجی :joy: محبوبترین کاراکتر استفاده شده در اینستاگرم است، که با توجه به علاقه کاربران اینترنت در اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوهای خنده دار و سرگرم کننده چیز غیر منتظره ای نیست. این ایموجی جایگزین کلمات محاوره ای مثل lol، lmao، ahahah و چیزهای مشابه این در فضای وب است.
 
image
 
با پشتیبانی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نسخه 4.2 از ایموجی ها حتی در URL و افزایش محبوبیت Screenshort بجای وبلاگ نویسی، روشن است که شهروندان اینترنت، علاقه به تصاویر نسبت به متن را ادامه خواهند داد، و جامعه ما به روزهای خوب هیروگلیف باز خواهد گشت.
معنی دیگر نتایج به دست آمده این است که من باید از کار خود استعفا بدهم و مطلب خود را با چند ایموجی به پایان ببرم، پیش از اینکه توجه شما را از دست بدهم.  
 
منبع: TheNextWeb
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۵
این یعنی بازگشت به خط نیاکانمان زنده باد خط باستانی