خانهاخبار
باریک ترین گوشی جهان به صفحه نمایش بدون لبه مجهز است + ویدئو

باریک ترین گوشی جهان به صفحه نمایش بدون لبه مجهز است + ویدئو

نویسنده مهمان: ویدئویی اخیرا منتشر شده که تکنولوژی های بکار رفته توسط شرکت چینی Oppo که به گوشی های جدید این شرکت ظاهری با بدنه بدون حاشیه بخشیده است را نشان می دهد. می توان دید در واقع حاشیه ای به باریکی لبه تیغ در اطراف صفحه نمایش این گوشی وجود دارد. نمونه بارزی از این تکنولوژی در ویدیو دیده می شود و در واقعیت نیز قرار است این تکنولوژی در گوشی Oppo R7 به کار گرفته شود.
۱۳۹۴/۲/۵

نویسنده مهمان: ویدئویی اخیرا منتشر شده که تکنولوژی های بکار رفته توسط شرکت چینی Oppo که به گوشی های جدید این شرکت ظاهری با بدنه بدون حاشیه بخشیده است را نشان می دهد. می توان دید در واقع حاشیه ای به باریکی لبه تیغ در اطراف صفحه نمایش این گوشی وجود دارد. نمونه بارزی از این تکنولوژی در ویدیو دیده می شود و در واقعیت نیز قرار است این تکنولوژی در گوشی Oppo R7 به کار گرفته شود. این گوشی بسیار نازک اخیرا یکی از موضوعات فاش شده در خبرها بوده است. علاوه بر ارائه یک گوشی با صفحه نمایش بدون لبه، Oppo R7 همچنین می تواند با مقیاس 4.85 میلیمتر ضخامت به عنوان باریکترین گوشی هوشمند جهان شناخته شود. 

 

image
 
علاوه بر شرکت Oppo، تولیدکنندگان دیگری نیز نظیر ZTE و LeTV استفاده از تکنولوژی صفحه نمایش بدون لبه را بکار گرفته اند. انتظار می رود ZTE Nubia Z9 به کاربران یک ویژگی به نام "لبه سه بعدی لمسی" را ارائه دهد. توسط این ویژگی کاربران می توانند با زدن بر روی بخش هایی از صفحه نمایش که به طور معمول قاب یا حاشیه گوشی ها در آن قسمت قرار دارد، به دوربین دسترسی داشته باشند، شاتر را فعال کنند و یا حتی تماس صوتی برقرار کنند. ZTE همچنین قصد دارد یک API مخصوص در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد تا بتوانند قابلیت های جدیدی را برای این قسمت توسعه دهند.
طبق آخرین اطلاعات و خبرها در روز 20 ماه مه از دو گوشی Oppo R7 و Oppo R7 Max  پرده برداری می شود. حدس و گمان هایی وجود دارد که این گوشی به یک اسکنر اثر انگشت مجهز است. همچنین بدنه باریک این گوشی اجازه نمی دهد باتری بزرگتری از 2000 میلی آمپر را در اختیار داشته باشد. طبق گزارش ها گوشی Oppo R7 Max ، کمی باریک تر است اما به لطف بزرگتر بودن این امکان وجود دارد که باتری با حجم بیشتری روی آن قرار گیرد. 
 
آیا هنگام خرید یک گوشی جدید، ویژگی هایی مثل بدنه باریک و صفحه نمایش بدون لبه برای شما معیارهای مهمی محسوب می شوند؟ پیش از اینکه پاسخ این سوال را بدهید توصیه می کنیم نگاهی به گوشی جدید Oppo در ویدیوی زیر داشته باشید.
 

تکنولوژی صفحه نمایش بدون لبه در Oppo R7

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

جواد

۱۳۹۴/۵/۱۱
به نظر من سامسونگ یکی از بهترین پرچم داران مبایل در جهانه و گمپانی های دیگه فکر نمکنم به اندازیه اون فروش داشته باشند.خواهشا قتی در مورد چیزیاطلاعی ندارید اظهار نظر نکنید.ممنون

سعید

۱۳۹۴/۵/۹
دست این گوشی خیلی باریک است ولی هوآوی باریکترین گوشی هوشمند است.
مثلا هوآوی p6.p7.p8و....
خیلی ممنون .

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۰
سامسونگ تا قبل از اس 1 شرکت خوبی نبود ولی بعد از اون عالی .شد.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۶
اوپو از فناوری vooc استفاده می کنه که در عرض نیم ساعت گوشی رو از صفر تا 75 درصد شارژ میکنه که به نظرم تو مدل های بعدی حتی ممکنه سریع تر بشه.پس باتری مشکل بزرگی برای این گوشی نیست.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۶
چرا هرچی میشه ملت از سامسونگ حرف میزنن خداروشکر همچین برند مالی هم نیست وگرنه کلاس بقیه برند ها تعطیل بود. تا دوسال پیش کسی سامسونگ رو محل نمیذاشت که الان هرچی میشه ، مثلا یارو ناو‌هواپیما بر میسازه ، طرفدارهای سامی میان اونو با گلکسی نوت مقایسه میکنن!! بابا تمومش کنید دیگه همه چیز رو به این ربط ندین