خانهاخبار
شرکت گارمین از دو مدل Action Camera رونمایی کرد

شرکت گارمین از دو مدل Action Camera رونمایی کرد

– جی اس ام: به جرأت می توان گفت امروزه هرکسی به دنبال تهیه یک اکشن کمرا باشد محصولی قوی تر و کارآمدتر از دوربین های GoPro نخواهد یافت. اما این دلیل نمی شود که کمپانی های دیگر شانس خود را در این بازار امتحان نکنند. شرکت گارمین را با گیرنده های حرفه ای جی پی اس می شناسیم. اما گارمین تصمیم گرفته در زمینه اکشن کمرا نیز از خود نامی برجای بگذارد. روز گذشته گارمین از دو مدل اکشن کمرا رونمایی کرد که قابلیت های ویژه آنها می تواند باعث تمایز آنها از دیگر محصولات مشابه بازار باشد.
۱۳۹۴/۱/۲۵
– جی اس ام: به جرأت می توان گفت امروزه هرکسی به دنبال تهیه یک اکشن کمرا باشد محصولی قوی تر و کارآمدتر از دوربین های GoPro نخواهد یافت. اما این دلیل نمی شود که کمپانی های دیگر شانس خود را در این بازار امتحان نکنند. 
شرکت گارمین را با گیرنده های حرفه ای GPS و تجهیزات ناوبری آن می شناسیم. اما گارمین تصمیم گرفته در زمینه اکشن کمرا نیز از خود نامی برجای بگذارد. روز گذشته گارمین از دو مدل اکشن کمرا رونمایی کرد که قابلیت های ویژه آنها می تواند باعث تمایز آنها از دیگر محصولات مشابه بازار باشد.
 
image
 
این دو مدل دوربین Virb X و Virb XE نام دارند و هر دو می توانند تا عمق ۵۰ متری آب به عکاسی و فیلم برداری بپردازند. آنها به گیرنده داخلی GPS مجهز هستند و سنسورهای دیگری نظیر ژیروسکوپ و شتاب سنج نیز روی آنها قرار گرفته است. 
مدل Virb XE توانایی فیلم برداری با رزولوشن 1440p در حالت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد و در رزولوشن 1080p نیز با ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری می کند. این مدل همچنین از قابلیت لرزگیر اپتیکال تصاویر و زوم قابل انتخاب بهره مند است و برای گرفتن تصاویر آهسته ویژگی به نام Super Slow-mo برای آن در نظر گرفته شده است. 
 
اما مدل Virb X مدل ارزان تری است و قابلیت های کمتری دارد. این مدل می تواند فیلم برداری را در رزولوشن 1080p با ۳۰ فریم بر ثانیه و در رزولوشن 720p با ۶۰ فریم بر ثانیه انجام دهد. همچنین ویژگی Super Slow-mo نیز در این مدل گنجانده نشده است. 
 
دوربین های گارمین هر دو به بلوتوث، وای فای و تکنولوژی ANT+ مجهز هستند و تصاویر آنها روی یک حافظه مایکرو اس دی ذخیره می شود. گارمین اپلیکیشن مخصوصی را برای کنترل این دوربین ها برای پلتفرم آی او اس منتشر کرده است. توسط این اپلیکیشن می توان تصویر دوربین را به صورت زنده روی آیفون تماشا و از همان جا اقدام به عکاسی و فیلم برداری کرد.
گارمین اعلام کرده مدل Virb X را با قیمت ۳۰۰ دلار و مدل Virb XE را با قیمت ۴۰۰ دلار در تابستان سال جاری به بازار عرضه می کند. 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

وحید

۱۳۹۴/۸/۲۴
نظر شما ...دوست عزیز اپیلیکیشن برای اندروید هم اومده اسم نرم افزارشم ,ویرب ریموته

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۵
کیفیت محصولات گارمین خیلی عالیه. قیمت محصولاتش هم تقریبا بالا هست. من یه ساعت مچی گارمین دارم عالیه.

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۵
چرا فقط ios??? :(