خانهاخبار
سامسونگ دراپ تست رسمی پرچمداران جدیدش را منتشر کرد

سامسونگ دراپ تست رسمی پرچمداران جدیدش را منتشر کرد

جی اس ام: گویا سامسونگ نسبت به تست های مقاومتی که از پرچمداران جدیدش در اینترنت منتشر می شود، اعتماد چندانی ندارد. در هفته گذشته سامسونگ تست خم شدن رسمی گوشی های جدیدش و امروز سامسونگ تست سقوط رسمی از گلکسی اس های جدید منتشر کرده است.
۱۳۹۴/۱/۲۰

جی اس ام: گویا سامسونگ نسبت به تست های مقاومتی که از پرچمداران جدیدش در اینترنت منتشر می شود، اعتماد چندانی ندارد. در هفته گذشته سامسونگ تست خم شدن رسمی گوشی های جدیدش و امروز سامسونگ تست سقوط رسمی از گلکسی اس های جدید منتشر کرده است. اکنون نیز به واسطه دراپ تست های متفاوتی که از گوشی های جدید سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده، این شرکت دراپ تست رسمی خود را منتشر کرده است.

 

image

 

نتیجه این تست همانند انتظارها است و هر دو گوشی از دراپ تست های سامسونگ جان سال به در می برند. این دراپ تست بسیار شبیه به دراپ تست رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۴ است. این آزمایش به نحوی طراحی شده است تا این سقوط شبیه به سقوط گوشی از دست انسان باشد. 

 

 

هردو گوشی S6 و S6 Edge در این تست شرکت دارند. فاصله ای که گوشی ها از آن به سمت پایین پرتاب می شود، تقریبا هم اندازه فاصله قفسه سینه فردی است که در کنار دستگاه ایستاده است. در این تست گوشی ها دوبار به پشت و به جلو سقوط کردند و در هردوی این تست ها، آسیبی به پرچمداران سامسونگ وارد نشد. همچنین گوشی S6 Edge شامل یک تست اضافه بود. این تست شامل افتادن S6 Edge به روی لبه های خمیده صفحه نمایش گوشی بود. این گوشی از این تست هم سربلند بیرون آمد.

در پایان این ویدیو سامسونگ اعلام کردن همانطوری که شیشه ساعت شما و حتی شیشه ماشین شما شکستنی هستند، شیشه استفاده شده در این گوشی ها نیز امکان شکستن دارند. نظر شما راجع به این قبیل اقدامات سامسونگ چیست؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۲
هه آیفون ک تو دست نگرفته از وسط نصف میشه چه برسه بخوره زمین

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۲
واقعا آدم از این همه نبوغ و خلاقیت و ابتکار و نوآوری و .... از شرکت بازیافتی سامی پلاستیک متحیر میشه که چقدر این تست ها بر اساس استاندارد های علمی است........!!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۱
اگه راست میگه تستو تو اسفالت انجام بده نه یه جای صافو سیقلی

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۱
دراپ تست باید رو آسفالت باشه . بعد دراپ تست باید توسط اشخاص دیگه ای باشه نه خود سامسونگ!

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۱
سامسونگ همیشه پیروز و سربلند بوده و هست.....سامی ها +