خانهاخبار
سامسونگ در حال آماده سازی اندروید لالیپاپ برای سری Galaxy A است

سامسونگ در حال آماده سازی اندروید لالیپاپ برای سری Galaxy A است

نویسنده مهمان: در حدود ۲ ماه پیش سامسونگ از کهکشانی های فلزی جدید خود، یعنی Galaxy A3 و A5 رونمایی کرد. هر دوی این محصولات جزو میان رده ها محسوب می شوند اما به جهت قرار گرفتن در یک بدنه فلزی از زیبایی خاصی برخوردارند. پس از آن سامسونگ Galaxy A7 را به جمع خانواده سری A خود اضافه کرد که از سخت افزار قدرتمندی بهره می برد.
۱۳۹۴/۱/۱

نویسنده مهمان: در حدود ۲ ماه پیش سامسونگ از کهکشانی های فلزی جدید خود، یعنی Galaxy A3 و Galaxy A5 رونمایی کرد. هر دوی این محصولات جزو میان رده ها محسوب می شوند اما به جهت قرار گرفتن در یک بدنه فلزی از زیبایی خاصی برخوردارند. پس از آن سامسونگ Galaxy A7 را به جمع خانواده سری A خود اضافه کرد که از سخت افزار قدرتمندی بهره می برد.

 

 

image

 

 

سری Galaxy A تحت اندروید کیت کت ۴.۴ اجرا می شوند و هم اکنون خبرها حاکی از آن است که به زودی شاهد عرضه به روز رسانی اندروید ۵.۰ لالیپاپ برای این تلفن های هوشمند جذاب خواهیم بود. گفته شده که هنوز توسعه اندروید ۵.۱ برای هیچ کدام از محصولات سامسونگ آغاز نشده و تمرکز این کمپانی صرفا بر روی عرضه اندروید ۵.۰ معطوف گشته. البته با توجه به اینکه از عرضه اندروید ۵.۱ تنها چند هفته می گذرد، این موضوع چندان هم عجیب و دور از ذهن نیست. 

همچنین سامسونگ فنلاند اعلام کرده بود که گلکسی نوت ۲ نیز جزو تلفن های هوشمندی است که به اندروید لالیپاپ به روز رسانی خواهد شد، اما با این وجود هنوز هیچ خبر یا نشانه ای از این موضوع به چشم نمی خورد. باید صبر کرد و دید در آینده نزدیک نهایتا چه دستگاه هایی از سامسونگ به آخرین نسخه اندروید مجهز خواهند شد.

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

Mohammad

۱۳۹۴/۷/۲۸
بابا بدین اندروید پنجو دیگه این خبرو چهار ماه پیش دادن هنوز اندروبد پنج واسش نیومده

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۰
سلام من نوت 3 مدل n900 دارم الان 4.2.2 هست با خود گوشي ميزنم براي آپديت ميگه اين آخرين آپديته كسي ميدونه آندرويد 5 كي براي اين مدل مي اد؟ ممنون از همه دوستان و سايت فوق العاده gsm

abbas77sh

۱۳۹۴/۱/۵
من نوت10.1 2014 دارم(p601) کسی میدونه آپدیت براش میاد یا نه؟

مهمان

۱۳۹۴/۱/۴
آقا من نوت3 (N9005) دارم . تو نظرات دیدم دوستان نوشتن لالیپاپ واسش اومده . لطفا بگید اگه اومده چرا گوشی من آپدیت نشده منظورم اینه که پیغام آپدیت واسم نیومده . و اگه باید ببرم بازار آپدیت کنن آیا اونوقت این یک نسخه رسمیه ؟ یا باید رام یا روت بشه ؟ لطفا راهنماییم کنید ممنون

مهمان

۱۳۹۴/۱/۴
نوت ٣ نسخه اندرويد پايش ٤.٣ هست مال شما چطوري ٤.٢ هست؟؟؟