خانهاخبار
قطع همکاری Cyanogen و وان پلاس

قطع همکاری Cyanogen و وان پلاس

جی اس ام: وان پلاس وان را حتما می شناسید. این گوشی 300 دلاری که به قاتل پرچمداران بازار مشهور است، هواداران زیادی را برای خود جمع کرد. یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند بدون شک استفاده از رام های CyanogenMod بود.
۱۳۹۳/۱۱/۱۲

جی اس ام: وان پلاس وان را حتما می شناسید. این گوشی 300 دلاری که به قاتل پرچمداران بازار مشهور است، هواداران زیادی را برای خود جمع کرد. یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند بدون شک استفاده از رام های CyanogenMod بود. اما طبق خبرهایی که پیش از این هم در فضای مجازی پیچیده بود، همکاری دو شرکت وان پلاس و Cyanogen به پایان رسیده و وان پلاس هم در تولیدی های جدید خود اسم این شرکت را از پشت وان پلاس وان حذف کرده است.

 

image

 

وان پلاس هنگامی که گوشی وان را ساخت، برند Cyanogen را با افتخار پشت گوشی خود ثبت کرد. اما به دلیل مشکلاتی که بعدها بوجود آمد آنها مجبور به قطع همکاری شده اند و وان پلاس نیز برای بروزرسانی نسخه 5 اندروید گوشی خود، یک نسخه شخصی سازی شده از اندروید 5 را ارائه خواهد کرد.

 

image

 

شرکت وان پلاس اخیرا اعلام کرد نسخه شخصی سازی شده از اندروید 5 را با نام Oxygen برای وان عرضه خواهد کرد. این نسخه به صورت متن باز عرضه می شود و توسعه دهندگان می توانند ویژگی های مختلفی به آن اضافه کنند. تاریخ عرضه این رام هم 23 بهمن ماه تعیین شده است.

از طرفی دیگر شرکت Cyanogen هم اعلام کرده که به زودی رام های اندرویدی که از سرویس های گوگل استفاده نمی کنند را عرضه خواهد کرد. این موضوع هم می تواند یکی از دلایل اصلی قطع همکاری وان پلاس و Cyanogen باشد. شما درباره این اتفاقات چه فکر می کنید؟ آیا تا کنون از رام های CyanogenMod استفاده کرده اید؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۳
احتمالاً سایانوجن همکاریش با وان پلاس رو به خاطر این که با مایکروسافت داره همکاری می کنه قطع کرده

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۲
قاتل گوشی های هوشمند به قتل رسید