خانهاخبار
سامسونگ قصد دارد خط تولید گلکسی آلفا را متوقف کند

سامسونگ قصد دارد خط تولید گلکسی آلفا را متوقف کند

– جی اس ام: گلکسی آلفا را اگر بهترین تلفن تولید شده توسط سامسونگ نباشد اما می‌تواند زیباترین آنها باشد. به نظر می‌رسد باتری نه چندان قوی و قیمت بالای این تلفن هوشمند در مقایسه با رقبا، بلای جان آن شده و سامسونگ به فکر یک جانشین برای آن است.
۱۳۹۳/۱۰/۸
– جی اس ام: گلکسی آلفا را اگر بهترین تلفن تولید شده توسط سامسونگ نباشد اما می‌تواند زیباترین آنها باشد. به نظر می‌رسد باتری نه چندان قوی و قیمت بالای این تلفن هوشمند در مقایسه با رقبا، بلای جان آن شده و سامسونگ به فکر یک جانشین برای آن است. منابع خبری گزارش داده‌اند سامسونگ قصد دارد فقط چند ماه پس از عرضه گلکسی آلفا، خط تولید آن را با گلکسی A5 جایگزین کند و پرچمداری تلفن‌های هوشمند میان رده سامسونگ را به دست گلکسی A5 بسپارد. 
 
image
 
گلکسی A5 ماه گذشته بود که در چین به بازار آمد و قصد دارد در ژانویه و فوریه پیش رو، راه خود را به بازار کره جنوبی نیز باز کند. این تلفن هوشمند ۵ اینچی سامسونگ طراحی شبیه به گلکسی آلفا دارد و با فریم فلزی، بدنه باریک‌تر و کیفیت ساخت بالاتر خود  تحسین بسیاری را برانگیخته است. این گوشی با قیمتی حدود ۳۶۰ دلار در چین به فروش می‌رسد. گلکسی A5 از نظر مشخصات سخت افزاری به گلکسی آلفا بسیار نزدیک است اما رنج قیمتی آن با صرفه‌تر از گلکسی آلفا است. سامسونگ هنوز اعلام نکرده آیا گلکسی A5 را در بازار اروپا و آمریکا نیز عرضه خواهد کرد یا نه. اما با توجه به توقف تولید گلکسی آلفا، عرضه مدل‌های سری گلکسی A در کشورهای بیشتر دور از انتظار نیست. 
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۶
دوستانی ک میگین تقلید!!! اصلا گیریم ک تقلید هم باشه!!! چ کسی بدش میاد ک همه ی امکانات برندا رو توی ی گوشی داشته باشه؟! اثر انگشت آیفون ضد آب بودن سونی سخت افزار قدرتمند خوده سامسونگ البته با همکاری کوالاکام ک اسپندراگون میزنه. تعصب رو بزارین کنار.سامسونگ مارک بینظیریه.گوشیاشم عالیه. حرف اول دنیا رو نزنه نمیزاره هم کسی حرف دومو بزنه:D

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۲
اخه تو یه برند بگو مال کشوری باشه که مارو تحریم نکرده باشه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۹
اتفاقا جفتشون اچ دی نیستن!!!!! دوست عزیز.کیفیت این گوشی فقط میتونه با آیفون های قبل از آیفون 4 برابر باشه.چون از آیفون4 به بعد هیچ کدوماز گوشی های اپل پیکسلاش دیده نمیشن.ولی این گوشی 1.5 ملیونی پیکسلاش دیده میشن!!!!!!!! باور نمیکنید؟برید از نزدیک ببینید.

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۹
ب نظر من از آیفون 4 هم پایین تره.با وجود اینکه مال 4 سال پیشه ولی پیکسلای نمایشگرش دیده نمیشن.ولی گلکسی آلفا از هر فاصله ای که بهش نگاه کنی محاله که پیکسلاش از جلو چشمت برن حتی برا یک لحظه.

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۹
تنها گوشی از سامسونگ بود که ازش خوشم امده بود به دلیل قیمتش نخریدمش ولی فوق العاده خوش دسته