خانهاخبار
گوشی شفاف Fx0 با سیستم عامل Firefox OS معرفی شد

گوشی شفاف Fx0 با سیستم عامل Firefox OS معرفی شد

جی اس ام: شرکت موزیلا سیستم عامل Firefox OS را که برای موبایل ها طراحی کرده است، روز گذشته و همراه با یک گوشی جدید در ژاپن معرفی کرد. این گوشی که طراحی شفاف دارد، توسط Tokujin Yoshioka طراحی شده و توسط LG ساخته می شود.
۱۳۹۳/۱۰/۳

جی اس ام: شرکت موزیلا سیستم عامل Firefox OS را که برای موبایل ها طراحی کرده است، روز گذشته و همراه با یک گوشی جدید در ژاپن معرفی کرد. این گوشی که طراحی شفاف دارد، توسط Tokujin Yoshioka طراحی شده و توسط LG ساخته می شود.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، برای مشاهده قطعات داخل گوشی حتما لازم نیست که قاب گوشی را جدا کنید و در حالت عادی نیز می توانید آنها را مشاهده کنید. در جلوی گوشی هم تنها یک دکمه Home وجود دارد که درون آن لوگوی Firefox با رنگ طلایی قرار گرفته است.

 

image

 

گوشی Fx0 با تمامی گوشی هایی که پیش از این با سیستم عامل Firefox معرفی شده بود تفاوت دارد. گوشی های قبلی که برای این سیستم عامل معرفی شد نه تنها ظاهری به این جذابی ندارند بلکه در رده ارزان قیمت ها قرار می گرفتند. اما این بار این گوشی با طراحی خاص خود قیمتی حدود 410 دلار دارد.

علاوه بر این ظاهر شفاف، زبان طراحی این دستگاه نیز مشابه LG G3 است اما از نظر اندازه، این گوشی با صفحه نمایش  4.7 اینچ (هنوز رزولوشن این صفحه نمایش مشخص نیست)، از جی 3 کوچکتر است.

پردازنده Fx0 مدل Snapdragon 400 ساخت شرکت Qualcomm است که کلاک پردازشی آن روی 1.2 گیگاهرتز تنظیم شده است. 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی هم در این گوشی وجود دارد که قابلیت ارتقا این حافظه از طریق Micro SD هم فراهم شده است. دوربین اصلی این گوشی رزولوشن 8 مگاپیکسلی دارد و یک فلاش LED هم در کنار این دوربین وجود دارد. دوربین جلویی دستگاه هم 2.1 مگاپیکسلی است. منبع نیرو دهنده به این سخت افزار میان رده نیز یک باتری 2370 میلی آمپری است. سیستم عامل دستگاه Firefox OS 2.0 و ابعاد این گوشی زیبا معادل 139 در 70 در 10.5 میلیمتر و وزن دستگاه هم معادل 148 گرم است.

گوشی Fx0 اولین گوشی از سری گوشی های Firefox OS است که از امکانات ارتباطی 4G LTE و NFC پشتیبانی می کند و توسط اوپراتور KDDI و در رنگ طلایی در کشور ژاپن عرضه خواهد شد. از آنجایی که گوشی هایی که در کشور ژاپن عرضه می شوند، در خارج از این کشور پیدا نخواهند شد، این گوشی هم مخصوص ژاپن خواهد بود و به صورت رسمی در دیگر کشور ها عرضه نخواهد شد. در ادامه می توانید عکس های بیشتری از این گوشی زیبا را مشاهده کنید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (56 نظر)

طهماسبی

۱۳۹۸/۱۱/۱۲
سلام من یه دونه از این گوشیا دارم هر کی خریداره بگه. زدم تو سایت 410 دلار قیمتشه و محصول کشور ژاپنه ولی من نصف قیمت میفروشم. اگر هم کسی مرکز تعمیر این گوشی رو بلده لطفا اعلام کنه. ممنون.

یوسف

۱۳۹۸/۳/۶
من یکی ازش دارم خدایشش کیفیتش خوبه
از ۱۲۰۰ بهتره دوربینشم عالیه حرف نداره
میفرشمش اگه میخواین پیام بدین

fg

۱۳۹۷/۷/۱۰
خیلی هم عالیه خودم گرفتم. تا حالا خیلی خوب جواب داده

رضا

۱۳۹۴/۹/۲۶
این گوشی نیس مسخره بازی LG هست ، نه خداییش Firefox هم شد سیستم عامل؟!

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۳
خدایی مفت بدن نباید خرید یکی ببینه میگه گوشیش شکستس