خانهاخبار
درخواست کمک بوئینگ از بلک بری برای ساخت گوشی نظامی با برند بوئینگ

درخواست کمک بوئینگ از بلک بری برای ساخت گوشی نظامی با برند بوئینگ

جی اس ام: حتما نام بوئینگ را بارها شنیده اید. این غول هواپیماساز سال ها است که مشغول به ساخت هواپیماهای تجاری و لوازم نظامی است. در حال حاضر این کمپانی مشغول ساخت ابزار امنیتی برای ارتش و دولت آمریکا است.
۱۳۹۳/۹/۳۰

جی اس ام: حتما نام بوئینگ را بارها شنیده اید. این غول هواپیماساز سال ها است که مشغول به ساخت هواپیماهای تجاری و لوازم نظامی است. در حال حاضر این کمپانی مشغول ساخت ابزار امنیتی برای ارتش و دولت آمریکا است، اما شاید تصورش را هم نمی کنید که این ابزار امنیتی یک گوشی هوشمند است که توانایی نابود کردن خود را دارد و نام آن Boeing Black است.

 

بوئینگ برای افزایش امنیت گوشی خود به سمت بلک بری رفته و می خواهد همکاری نزدیکی را با این کمپانی کانادایی صورت دهد تا بتواند از نرم افزارهای امنیتی ساخت بلک بری استفاده کند.

 

زمانی بلک بری برای خود کسی بود اما با روشن شدن موتور اندروید و همکاری کمپانی هایی مانند سامسونگ، سونی، اچ تی سی، ال جی و موتورولا با گوگل نقش بلک بری در صنعت گوشی سازی کم رنگ تر از گذشته شد و بلک بری را به سمت ورشکستگی برد.

 

 

image

 

بوئینگ قصد دارد تا ویژگی های امنیتی نرم افزاری بلک بری را با معماری فوق امنیتی گوشی بلک بوئینگ که دیتاها و صدا را با رمزگذاری انتقال می دهد درهم آمیزد و یک گوشی بسیار امن را تولید کند.

 

در نهایت این گوشی امنیتی از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد و به این دلیل کاربران آن می توانند علاوه بر اینکه به شبکه دولتی متصل می شوند به شبکه تجاری معمولی نیز متصل شوند و علاوه بر این پورت های اضافی دارند تا با اتصال سریع به ماهواره بتوانند به سرعت هر اطلاعاتی که نیاز دارند را به دست آورند.

 

به نظر شما بلک بری در کدام زمینه موفق تر است، یک کمپانی نرم افزار ساز امنیتی یا یک گوشی هوشمند ساز؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱
اگه پروازم کنه خوبه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱
برین برای سرتون چاره ای بکنید که سرتون بی کلاه نمونه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱
واستا تا بگیره! توی اخرین آمار ویندوزفون با کاهش فروش چند دهم درصدی به حدود 3 درصد بازار گوشی های هوشمند رسیده. آندروید هم با افزایش چند درصدی به حدود 83% رسیده!!! اگه اشتباه نکنم سهم ios حدود 12% بود که اون هم مثل آندروید افزایش داشته

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱
هر دو تاش . عشق است بلک بری . بلک بری بهترین بهترین هاست . تو کاخ سفید و براک اوباما هنوز هم که هست گوشی بلک بری رو استفاده میکنه . هر آدم که نمیتونه بلک بری استفاده کنه موفق باشین

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳۰
ویندوزفون جایه سیستم عامل بلک بری رو گرفت تا در عرض یک سال اندروید هم یه دو سه سال دیگه میگیره