خانهاخبار
اپل واچ و سرفیس پرو 3 در لیست 25 اختراع برتر 2014 مجله TIME

اپل واچ و سرفیس پرو 3 در لیست 25 اختراع برتر 2014 مجله TIME

جی اس ام: هنوز فروش ساعت هوشمند اپل شروع نشده اما این دلیل نمی شود که نام این ساعت هوشمند را جزو اختراعات برتر سال نبینیم.
۱۳۹۳/۹/۳

جی اس ام: هنوز فروش ساعت هوشمند اپل شروع نشده اما این دلیل نمی شود که نام این ساعت هوشمند را جزو اختراعات برتر سال نبینیم.

 

مجله تایم امروز لیست 25 اختراع برتر سال 2014 را اعلام کرد که ساعت هوشمند اپل یعنی "اپل واچ" جزو این 25 اختراع برتر است. تایم می گوید که این ساعت دنیای کامپیوترهای مچی را به کلی دگرگون کرده و رابط کاربری جدیدی را به کار می برد که صفحه لمسی را با دکمه فیزیکی به خوبی با هم ادغام می کند.

 

تایم علاوه بر این به جنبه مدگرایانه این ساعت نیز اشاره دارد و می گوید که اپل به خوبی این قسمت را در نظر گرفته تا ساعتش جذاب باشد. تعدادی از ویژگی های اپل واچ که مورد توجه این مجله قرار گرفته اند عبارتند از: دریافت و ارسال پیام، راهنمایی کاربر در انتخاب مسیر، پرداخت موبایلی و مانیتور کردن اطلاعات تندرستی افراد.

 

 

image

 

اما به جز ساعت اپل محصول دیگری که ساخت رقیب اپل یعنی مایکروسافت است نیز در این لیست دیده می شود. این محصول سرفیس پرو 3 است. سرفیس پرو 3 یک تبلت 12 اینچی است که می تواند به راحتی جایگزین لپ تاپ شما شود.

 

 

image

 

در انتخاب محصولات این لیست، میزان فروش محصولات هیچ اثری در انتخاب آنها نداشته، سرفیس پرو شروع خوبی را تجربه نکرد در حالی که فروش ساعت هوشمند اپل شروع نشده است.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳
اقا من یه چیز رو درک نمیکنم چجوریه که اپل ساعت هوشمندش از هر لحاظی که فکرشو بکنی چه زیبایی چه نرم افزاری چه سخت افزاری از رقیبای اندرویدیش ضعیف تره و تازه اپل فاصله فروش با معرفی رو زیاد کرده تا بازخوردهای جامعه رو نسبت بهش ببینه و شاید اصلاحاتی روش انجام بده و تازه قیمتاش هم که نجومیه ولی با این حال بهترین اختراعه؟؟؟؟ چه نواوری توشه که ساعتای سامسونگ بهترشو ندارن؟!!!

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳
آخه کدوم محصول اپل بده که ما تو خرید ساعت یا...شک کنیم؟مثلا آیپد بده یا مک بوک هاش بده یا آیفون یا مجیک موسش یا کیبورد بلوتوث اپل یا نمیدونم ده ها محصول دیگش.کدومش انصافا بد بوده؟من یه موس اپل رو به کل سامسونگ نمیدم برید ببینید چه شرکت های معروفی رفتن دقیقا کپی موس اپل رو زدن واسم خودشون رو گذاشتن روش اما باز هم نه با کیفیت اپل...!باور کنید دوساله تمام طراحی های لپ تاپ های ایسوس همش الهام گرفته از مک بوک های اپل هست.گوشی ها هم که امثال سونی زد و هواوی زیاد هستن که دارند روی طراحی زیبای ایفون مانور میدن و وکپی میکنن ومیفروشند .اپل برای من نیست اما من واقعیت رو گفتم اما تلخ وضد مشتری و حقوق کپی.موفق باشید

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳
اگه به ساعت هوشمند باشه که moto360 بهتره

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳
الآن بحث نکردی دیگه ؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳
همش پولیه خداوکیلی...هرکی بیشتر پول بده اختراعش میشه بهترین اختراع...آخه ساعتی ک هنوز کسی تو دست نگرفته چجوری جز بهترین اختراعات میشه...مثل گوشی اپل ک هنوز تو دست نگرفتنش و گفتن بهترین گوشی هست بعد ک تو دست گرفتنش مثل آهن کهنه خم شد...آمریکایی ها خودشون اختراعات رو ثبت میکنن پس چرا اختراعات کشور خودشون رو جز بهترین اختراعات ثبت نکنن...اینقدر مسخره ب نظر میرسه ک لازم نیست دربارش بحث کنم...