خانهاخبار
Softcard؛ تهدیدی جدید برای اپل؟

Softcard؛ تهدیدی جدید برای اپل؟

حجوانی- جی اس ام: با گذشت چند هفته از معرفی اپلیکیشن Softcard برای کاربران اپراتور AT & T، حالا کاربران Verizon هم می توانند از این برنامه پرداخت موبایلی در ویندوزفون استفاده کنند. برنامه ای که با سیم کارت های این اپراتورها فعال می شوند و مثل Apple Pay، امکان پرداخت حضوری از طریق موبایل را با NFC فراهم می کند. ببینیم چگونه ممکن است این سرویس تازه، تهدیدی برای اپل باشد.
۱۳۹۳/۸/۲۶

حجوانی- جی اس ام: با گذشت چند هفته از معرفی اپلیکیشن Softcard برای کاربران اپراتور AT & T، حالا کاربران Verizon هم می توانند از این برنامه پرداخت موبایلی در ویندوزفون استفاده کنند. برنامه ای که با سیم کارت های این اپراتورها فعال می شوند و مثل Apple Pay، امکان پرداخت حضوری از طریق موبایل را با NFC فراهم می کند. ببینیم چگونه ممکن است این سرویس تازه، تهدیدی برای اپل باشد.

 

 

image

 

دنیای مد و همچنین پرداخت الکترونیکی، جدیدترین بازارهایی هستند که Apple به آنها چشم دوخته است. اپل با Apple Watch و Apple Pay می خواهد پا به عرصه های جدیدی بگذارد و امیدوار است در آنها بی رقیب باشد. اما مایکروسافت هم برای بازار پرداخت الکترونیکی موبایلی، برنامه دارد.

 

چند هفته ای است که اپلیکیشن Softcard شروع به فعالیت کرده و حالا مشتریان بیشتری نیز دارد. هر چند کاربران ویندوزفون، در مقابل کاربران iOS و Android بسیار کمترند اما امید مایکروسافت به اپراتورهایی است که گوشی های ویندوزفونی را با شرایطی مناسب در اختیار کاربران قرار می دهند.

 

 

در واقع تهدید اصلی برای اپل، گستره استفاده کنندگان از سرویس اپراتورهای بزرگی چون AT & T و Verizon است. آنها به راحتی و به رایگان می توانند این سرویس را روی گوشی های ویندوزفونی خود داشته باشند و از طریق NFC گوشی های خود، در بسیاری از فروشگاه های ایالات متحده، پرداخت امن، سریع و آسان را تجربه کنند.

 

image

 

همان روزی که سرویس پرداخت ISIS به Softcard تغییر نام داد، مدیران مایکروسافت اعلام کردند برنامه ویژه ای برای آن دارند. حالا این سرویس می تواند از انواع کارت های اعتباری، کارت های بانکی و همچنین حساب ها، امکان پرداخت را فراهم کند. همچنین طبق قراردادهایی که مایکروسافت با فروشگاه ها دارد، تخفیف های مناسبی به استفاده کنندگان از این پرداخت داده می شود. ضمن اینکه بخش محبوب پیشنهادها در این اپلیکیشن، لیستی که از تخفیف های مناسب را اعلام می کند.

 

 

البته همین امکان استفاده از خدمات اپراتورها، محدودیت هایی نیز ایجاد کرده است. برخی از گوشی های ویندوزفونی، به دلیل اینکه در این شبکه های مخابراتی پشتیبانی نمی شوند، نمی توانند از این سرویس استفاده کنند. موضوعی که مایکروسافت باید راهی برای حل شدن آن پیدا کند.

 

 

باید منتظر ماند و دید آیا Softcard می تواند از این امکان به خوبی استفاده کند یا خیر. سرویسی که شاید جدی ترین رقیب Apple Pay باشد.

 

پیش بینی شما چیست؟ آیا اپل برنده این بازی است یا مایکروسافت این قدرت را دارد که بتواند سهم بازار خوبی از پرداخت های موبایلی به دست آورد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۷
وین فون دنباله رو آی او اس مونده هنوز به اون برسه

rbmscpsaj

۱۳۹۳/۸/۲۶
ویندوز سیستم عاملی که با هیچ کدام از سیستم عامل های ناقص بازار برابری نمی کند چراکه همیشه اول بوده. دیگر سیستم عامل ها برن بوق بزنن که من همشون رو دیدم و ویندوز از همه بهتر بوده

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۶
این چیزا تو ایران به درد میخوره عایا؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۶
اول اپل دوم گوگل بعد ویندوز فون ویندوز فون اول باید اندروید رو بزنه زمین (که میزنه) بعد واسه اپل تهدید شه نه الان

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۶
معلومه کی میبره ماکروسافت اندروید هم که در این زمینه بوق تشریف دارند زنده باد ویندوز زنده باد ماکروسافت ما ویندوز فونی ها فینفون رو با هیچ سیستم عامل دیگه ای عوض نمیکنیم چون هممون قبلا هنگروید داشتیم میفهمیم چه چیز مسخره ای هستش