خانهاخبار
SanDisk یک حافظه فلش مخصوص آیفون معرفی کرد

SanDisk یک حافظه فلش مخصوص آیفون معرفی کرد

جی اس ام: شرکت SanDisk را حتما به واسطه تولید انواع حافظه از SD Card گرفته تا هارد های SSD می شناسید. این شرکت اخیرا یک حافظه فلش برای کاربران آیفون معرفی کرده است. حتما برای خیلی از شما پیش آمده که حافظه آیفون یا آیپدتان به دلیل زیاد بودن عکس ها و ویدئو های موجود در آنها، جای کافی برای نصب یک اپلیکیشن و یا حتی شکار تصاویر بیشتر را نداشته اند.
۱۳۹۳/۸/۲۳

جی اس ام: شرکت SanDisk را حتما به واسطه تولید انواع حافظه از SD Card گرفته تا هارد های SSD می شناسید. این شرکت اخیرا یک حافظه فلش برای کاربران آیفون معرفی کرده است. حتما برای خیلی از شما پیش آمده که حافظه آیفون یا آیپدتان به دلیل زیاد بودن عکس ها و ویدئو های موجود در آنها، جای کافی برای نصب یک اپلیکیشن و یا حتی شکار تصاویر بیشتر را نداشته اند. شرکت SanDisk برای شما یک حافظه فلش ساخته است که با iOS 7 و iOS 8 سازگاری دارد و به واسطه داشتن پورت لایتنینگ می تواند به iDevice شما متصل شود.

 

image

 

برای ذخیره کردن عکس و فیلم های خود بر روی این فلش باید ابتدا اپلیکیشن مربوط به این وسیله را نصب کنید سپس از درون آن می توانید به انتخاب خودتان هرکدام از عکس ها یا ویدئو های ذخیره شده روی دستگاهتان را به iXpand انتقال دهید. یکی از مزایای این کار این است که می توانید عکس های خود را به راحتی میان آیفون و آیپد و کامپیوتر به اشتراک بگذارید، بدون این که نیاز به اینترنت یا کابل Lightning دستگاهتان داشته باشید.

نسخه ۱۶ گیگابایتی این دستگاه ۵۹.۹۹ دلار، نسخه ۳۲ گیگابایتی ۷۹.۹۹ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی ۱۱۹.۹۹ دلار قیمت دارند و با تمام دستگاه های اپل که پورت Lightining دارند نیز کار می کند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۴
کی اندروید فلش به این خوبی داشته

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۴
خسته نباشید.خب عکس و فیلم رو که میشه فقط با یک رابط ساده اپل با هر فلشی سینک کرد نیازی به فلش مخصوص 16 گیگی نداره.هم با فلش هم با کارت حافظه.بدون جیل بریک.هر کسی هم اگه میخواد به این نام سرچ کنه: 1- Lightning to usb camera adapter 2-Lightning to SD card camera reader 3-Lightning to micro usb adapter هر سه مورد رو ترجیحا اورجینال اپل بگیرین

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
چقدر دنگ و فنگ داره و گرونه،من 320000 تومن دادم یه هارد دو ترا وصل میکنم به گوشیم که البته با 65000 تومن هم میتونستم یه رم 32 گیگیه کلاس 10 بخرم اما گوشیم رم نمیخوره :(

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
پورت USB اش ، USB3 داره ؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
این چیه! فلش بزرکه والا قشنگ نیست