خانهاخبار
پنج نکته مهم در مورد آیفون 5 و iOS 8.1

پنج نکته مهم در مورد آیفون 5 و iOS 8.1

نویسنده مهمان: تقریبا چند هفته پیش، شرکت اپل دومین آپدیت iOS 8 پس از iOS 8.0.2 را با نام iOS 8.1 منتشر کرد. به روز رسانی جدید همراه با ویژگی های جدید است و همچنین ایرادهایی که در iOS 8 وجود داشت در آن رفع شده است. در ادامه ما 5 موردی که شما باید از iOS 8.1 برای آیفون 5 تان بدانید را بررسی می کنیم.
۱۳۹۳/۸/۱۸
نویسنده مهمان: تقریبا چند هفته پیش، شرکت اپل دومین آپدیت iOS 8  پس از iOS 8.0.2 را با نام iOS 8.1 منتشر کرد. به روز رسانی جدید همراه با ویژگی های جدید است و همچنین ایرادهایی که در iOS 8 وجود داشت در آن رفع شده است.  
در ادامه  ما 5 موردی که شما باید از iOS 8.1 برای آیفون 5 تان بدانید را بررسی می کنیم. 
 
image
 
 
1- iOS 8.1 بیشتر مشکلات iOS 8 را برطرف کرده است 
این به روزرسانی مشکلاتی که در مورد Landscape وجود داشت، یعنی زمانی که دستگاه پس از تغییر جهت از حالت عمودی در این حالت گیر می کرد، را برطرف کرده است . این یکی از آزاردهنده ترین مشکلات iOS قبلی بود، اما با به روزرسانی جدید دیگر نیازی نیست نگران این مورد باشید.
 
2- مشکل طول عمر باتری
شما به احتمال زیاد متوجه این موضوع شده اید که شارژ باتری آیفون 5 تان به سرعت خالی می شود. مثلا فرض کنید هم اکنون شارژ باتری شما 50 درصد است، اگر یک ساعت دیگر بدون هیچ استفاده ای از دستگاه تلفن خود نگاهی به باتری بیاندازید، می بینید که شارژ آن چیزی بین 40 تا 45 درصد شده است. پس اگر خالی شدن باتری پس از آپدیت به iOS 8 برای شما مشکل ایجاد کرده، این مشکل در iOS 8.1 تا حد زیادی حل شده است.
 
3- iOS 8.1 ممکن است کارکرد دستگاه آیفون 5 را کندتر کند 
یکی از افت هایی که بیشتر کاربران آیفون 5 پس از آپدیت به iOS 8.1 متوجه آن شده اند، این است که دیگر دستگاه آنها، آن سرعت و روان بودن آپدیت های قبلی را ندارد. پس حواستان باشد اگر دستگاه خود را به iOS 8.1 به روزرسانی کردید، انتظار این را داشته باشید که  دستگاه کندتر شود و به خوبی قبل نباشد. البته این به این معنی نیست که شما نمی توانید دستگاه خود را به iOS 8.1 به روز رسانی کنید اما اگر سرعت بهتر برای کار کردن می خواهید فعلا بهتر است کار با iOS 8 را ادامه دهید.
 
4- ضرورتی برای ارتقا به iOS 8.1 در آیفون 5 نیست
اگر برای ارتقا آیفون 5 تان به iOS 8.1 شک دارید بهتر است دست نگه دارید. فعلا مطمئن باشید که iOS 8.1 برای آیفون 5 تا مدتی دیگر وجود دارد و نیاز نیست فورا برای آپدیت به آن دست بکار شوید. از طرفی به خاطر داشته باشید اگر قصد دارید آیفون 5 تان را از iOS 7 به 8.1 ارتقا دهید ممکن مدتی با قابلیت های جدید آن درگیر باشید. 
 
5- زمان عرضه نهایی iOS 8.1.1 هنوز مشخص نیست
در حال حاضر خبری از آپدیت جدید برای رفع مشکلاتی که در iOS 8.1 وجود دارد، نیست. هرچند iOS 8.1 بیشتر مشکلات آپدیت های قبلی را برطرف کرده اما همچنان خودش ایرادها و خطاهای کوچکی دارد که نیاز به حل شدن دارند. 
در هر صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم آیفون 5 خود را به iOS 8.1 به روز رسانی نکنید، چون به احتمال خیلی زیاد کندتر خواهد شد و هیچکس کار با دستگاه کند را دوست ندارد.
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۷/۳/۲۷
سلام من میخوام ایفن ۵ بگیرم ایا باطری ایفن زود شارژ خالی میکنه؟؟؟

ابوالفضل

۱۳۹۶/۱/۱
مرسی

ابوالفضل

۱۳۹۶/۱/۱
ممنون?

مصطفی

۱۳۹۴/۱۲/۴
,من بعد از بروزرسانی أپل خود به مشکلاتی بر میخورم کسی هست جوابگو باشد

سینا

۱۳۹۴/۹/۱۹
ممنون میشم زود جوابمو بدید مرسی