خانهاخبار
عکس‌های پس زمینه اندروید 5 را دانلود کنید

عکس‌های پس زمینه اندروید 5 را دانلود کنید

جی اس ام: همانطور که می‌دانید گوگل اندروید 5 یا همان Lollipop (آب نبات چوبی) را در هفته‌ای که گذشت در کنار معرفی نکسوس 6 و نکسوس 9 معرفی کرد، این نسخه قرار است متفاوت ترین اندرویدی باشد که تا امروز روی گوشی‌های موبایل خود دیده‌اید.
۱۳۹۳/۷/۲۸

جی اس ام: همانطور که می‌دانید گوگل اندروید 5 یا همان Lollipop (آب نبات چوبی) را در هفته‌ای که گذشت در کنار معرفی نکسوس 6 و نکسوس 9 معرفی کرد، این نسخه قرار است متفاوت ترین اندرویدی باشد که تا امروز روی گوشی‌های موبایل خود دیده‌اید. هنوز این نسخه ارائه نشده است و زمانی که ارائه شود نیز بسیاری از کاربران اندروید نمی‌توانند آن را دریافت کنند زیرا باید منتظر ارائه رسمی این نسخه از سوی کمپانی سازنده گوشی خودشان باشند که بسیاری از کاربران حتی این نسخه را دریافت نمی‌کنند.

 

image

 

اما برای اینکه بتوانید حال و هوای این نسخه از اندروید را به گوشی خود بیاورید بهترین کار این است که عکس‌های پس زمینه این نسخه را در گوشی خود استفاده کنید.

 

در این خبر می‌توانید تمام عکس‌های پس زمینه اندروید 5 را مشاهده کنید، این عکس‌ها با کیفیت هستند و بنابراین اندازه صفحه نمایش و کیفیت آن مهم نیست زیرا با کیفیت بالایی که این عکس‌ها دارند تمام کیفیت‌ها را پشتیبانی خواهند کرد.

 

دانلود عکس‌های پس زمینه اندروید 5

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

Navid

۱۳۹۴/۴/۳۰
برادر من از هرکی دلت یخواد بپرس اندوی د100برابر از اپل بهتره شما هم که میگی هنگ میکنه گوشیت بدرد نخوره

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۹
شرکت سونیرسما اعلام کرده که اندروید 5 برای تمام سریZ سونی ارائه میشه!

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۹
از s6 هنوز هیچ خبری نیست شاید اصلا با اسم s6 نیاد.همین شما هایید که میاید یه سری مشخصات من در آوردی از خودتون در میارید و نسبت میدید که بعد اگر با این مشخصات نیومد برید مسخره کنید.حتی هنوز شایعه ای هم از گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر نشده پس الکی حرف نزن

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۹
سلام به نظرتون اگه این نسخه بیاد برای گوشی z1میاد؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۹
حاجی خیلی مطمئن نباش میدونی چرا؟؟؟؟ الان برات میگم چرا:1- امنیت در حد منفی صفر 2- متن باز بودن 3- سنگین بودن 4- هنگی بودن و لگ داشتن زیاد 5- پشتیبانی نکردن خوب نرم افزاری و... حالا کدومشون حقشه از رده خارج بشه ؟؟؟؟؟؟؟ وجدان داشته باش یکم . ای او اس انحصاری اپل هست ولی هنگروید حتی جی ال ایکس هم ازش استفاده میکنه بعدش داداش اگه ای او اس مثل اندروید همگانی بود مطمئن باش 98% مردم از ای او اس استفاده میکردن دیگه اون وقت کلا اندروید مثل سیمبین نابود میشد وقتی حرف میزنی یکم روش فکر کن افرین برو درس بخون فردا امتحان داری //////////////