خانهاخبار
کیت توسعه اندروید 5 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت

کیت توسعه اندروید 5 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت

– جی اس ام: چند ماه پیش که گوگل در همایش Google I/O از اندروید L رونمایی کرد نسخه بتا یا پیش نمایش آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندروید از همان زمان تا کنون اپ های خود را روی اندروید L تست کرده اند تا با نسخه نهایی آن هماهنگی کامل را داشته باشد. همانطور که در جریان اخبار قرار گرفتید اندروید L چهارشنبه هفته گذشته رسما عرضه شد و آپدیت آن در اختیار کمپانی های تولید کننده گوشی های اندرویدی قرار گرفت. حال امروز گوگل از عرضه نسخه نهایی کیت توسعه اندروید 5 خبر داده است.
۱۳۹۳/۷/۲۷
– جی اس ام: چند ماه پیش که گوگل در همایش Google I/O از اندروید L رونمایی کرد نسخه بتا یا پیش نمایش آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندروید از همان زمان تا کنون اپ های خود را روی اندروید L تست کرده اند تا با نسخه نهایی آن هماهنگی کامل را داشته باشد. 
همانطور که در جریان اخبار قرار گرفتید اندروید L چهارشنبه هفته گذشته رسما عرضه شد و آپدیت آن در اختیار کمپانی های تولید کننده گوشی های اندرویدی قرار گرفت. حال امروز گوگل از عرضه نسخه نهایی کیت توسعه اندروید 5 خبر داده است. بدین ترتیب از امروز توسعه دهندگان می توانند SDK مربوط به توسعه اندروید 5 را دریافت کنند.
 
image
 
اندروید 5 یا اندروید آب نبات چوبی در ماه نوامبر سال جاری برای گوشی های نکسوس ۴ و ۵ و تبلت های نکسوس ۷ و ۱۰ و همچنین برای گوشی های Google Play Edition عرضه می شود. توسعه دهندگان می توانند از امروز اپلیکیشن های خود را که مخصوص اندروید 5 توسعه داده شده در گوگل پلی استور ثبت کنند. این اپ ها با تأخیر حداکثر ۲ هفته ای بررسی می شوند و در اختیار عموم قرار خواهند گرفت. 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۷
اگربه این باگ های کوچک اپل میگین مشکل پس به امنیت ضعیف اندرویید چی میگین؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۷
خوشم میاد اپدیت های اپل همیشه مشکل داره

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۷
agha age ba in ghaziye moshkeli dari too in page android naya.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۷
راس میگه خدا شاهد داداشم اپل 5 داشت وقتی ای او اس نسخه اخر دانلود کرد به خدا وقتی وارد تنظیمات میشد چیزی حدود 4ثانیه طول میکشید تا الان که اخرین نسخه دوباره دانلود کرد کمی بهتر شده همین اندروید که شما مسخره میکنی خود جی اس ام نوشته که نسخه بتا همون روز های اول داده بهشون که تست کنن و اگه باهاش مشکلی داشته باشن حلش کنن نه بزنن بیرون بعد هی ورژن جدید بدن تا رفع شه بعدش ما اندرویدی ها اکثر بازی ها و برنامه ها رو ورژن 3هم بالا میاد پس زیاد مشکلی واسمون نداره

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۷
باز سرو کله این اپلی ها پیدا شد دیگه وقتشه که شکست رو قبول کنید نه این که الکی توجیه کنید....