خانهاخبار
Nexus Player؛ عضو جدید خانواده نکسوس

Nexus Player؛ عضو جدید خانواده نکسوس

جی اس ام: Nexus Player ساخت شرکت Asus اولین دستگاهی است که برای پلتفرم Android TV معرفی شده است. این دستگاه در واقع یک Set-Top Box است که می‌توانید آن را به تلویزیون کنونی خود متصل نمایید و از سیستم عامل Android TV در تلویزیون خود استفاده کنید.
۱۳۹۳/۷/۲۳

جی اس ام: Nexus Player ساخت شرکت Asus اولین دستگاهی است که برای پلتفرم Android TV معرفی شده است. این دستگاه در واقع یک Set-Top Box است که می‌توانید آن را به تلویزیون کنونی خود متصل نمایید و از سیستم عامل Android TV در تلویزیون خود استفاده کنید. 

 

image

 

با استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود که با تلویزیون خود بازی های اندروید را اجرا کنید و همراه با این دستگاه یک کنترل و یک دسته بازی هم عرضه می‌شود. با استفاده از فرامین صوتی از طریق میکروفون موجود بر روی کنترل دستگاه نیز می‌توانید از سرویس Google Now هم استفاده کنید.

این کنترل به شما اجاده می‌دهد هر محتوایی را که دنبال آن می‌گردید را تنها با گقتار خود پیدا کنید. برای مثال برای پخش جدیدترین فیلم از فروشگاه Google Play کافی است یکی از دکمه های موجود بر روی کنترل را فشار دهید و سپس با گفتن نام فیلم، Nexus Player برایتان آن فیلم را پخش می‌کند. طبیعتا این دستگاه به دلیل استفاده از پلتفرم Android TV به فروشگاه برنامه های گوگل یعنی Google Play دسترسی دارد و می‌توانید از تمام نرم افزارها و بازی های موجود دراین فروشگاه استفاده کنید. همچنین این دستگاه قابلیت همگام سازی با دیگر دستگاه‌ های اندرویدی شما را دارد و به عنوان مثال می‌توانید یک فیلم را با این دستگاه آغاز و در تلفن و یا تبلت اندروییدی خود به پایان برسانید. این قابلیت همگام سازی برای بازی ها نیز وجود دارد.

 

image

 

Android TV در صفحه خانگی خود محتوای شخصی سازی شده‌ای را متناسب با جست و جوهای گذشته‌تان به شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین این دستگاه به صورت پیش فرض قابلیت های Google Cast را در خود گنجانده است و با استفاده از Nexus Player دیگر نیازی به Chrome Cast ندارید.

این کنسول از یک پردازنده چهار هسته‌ای اینتل اتم با کلاک ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. همچنین یک چیپست WiFi 802.11ac هم درون این دستگاه وجود دارد. نحوه اتصال این دستگاه به تلویزیون شما نیز از طریق خروجی HDMI تعبیه شده درون دستگاه است.

 

image

 

نکسوس پلیر ۲ روز دیگر در فروشگاه محصولات سخت افزاری گوگل با قیمت ۹۹ دلار برای فروش عرضه خواهد شد. البته ۹۹ دلار تنها برای خود دستگاه و کنترل همراه آن در نظر گرفته شده و اگر دسته بازی را هم می‌خواهید باید ۳۹ دلار دیگر بپردازید. درباره آینده این دستگاه چه فکر می‌کنید؟ آیا  Nexus Player موفق خواهد بود و سود زیادی برای سازندگانش به ارمغان خواهد آورد یا نه؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۰
گوگل کمپانی بسیار قدرتمندی است و در آن شکی نیست. این دستگاه گوگل مانند دیگر محصولات نکسوس علاوه بر قابلیت های عالی، قیمت ارزانی دارد که در بازار رقابت، قیمت یکی از کلیدی ترین معیارهای انتخاب است. شاید بعضا دوستان بگویند، تقلید از اپل TV است که حرفشان هم درست است. ولی باید این را در نظر داشت که اپل نیز در محصولاتش تقلید های زیادی از آندروید و گوشی های آندرویدی کرده است.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۶
شما چند وقته داری باهاش کار میکنی؟!

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۵
خلا موجود در بازار ونیاز به سیستمی که تلوزیونهای معمولی را راحت وارزان به دیگر مدیا ها واینترنت از طریق HDMI متصل کندبسیاراحساس میشود وطرح هوشمندانه وخوبی است و اندرویید جای خودش را همه جا باز میکند

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۵
كپي از Xbox

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۴
مهم اینه که داره محصولی تولید میکنه که سخت افزار مناسبی داره و قیمتش به مراتب ارزانتره و تعداد افراد با سطح درامدی متعددی رو در نظر گرفته ... اپل همیشه قشر با درامد بالا رو هدف میگیره باید دید تا کی میتونه به این منوال ادامه بده