خانهاخبار
نکسوس‌های جدید معرفی شدند

نکسوس‌های جدید معرفی شدند

جی اس ام: بدون برگزاری هیچ کنفرانس خاصی از طرف گوگل، محصولات جدید این شرکت تحت برند نکسوس معرفی شدند. همانطور که انتظار داشتیم نکسوس ۶ تلفن هوشمند ساخت موتورلا و نکسوس ۹ یک تبلت ساخت HTC، محصولات جدید خانواده نکسوس هستند.
۱۳۹۳/۷/۲۳

جی اس ام: بدون برگزاری هیچ کنفرانس خاصی از طرف گوگل، محصولات جدید این شرکت تحت برند نکسوس معرفی شدند. همانطور که انتظار داشتیم نکسوس ۶ تلفن هوشمند ساخت موتورلا و نکسوس ۹ یک تبلت ساخت HTC، محصولات جدید خانواده نکسوس هستند.

 

image

 

نکسوس ساخته شده توسط موتورولا را از نظر طراحی می‌توانیم Moto X با اندازه بزرگتر بخوانیم که برند نکسوس بر پشت آن حک شده است. همانند Moto X یک نوار فلزی دور تا دور گوشی وجود دارد و استحکام و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. در پشت دستگاه هم فلاش دوگانه دوربین همانند Moto X به شکل حلقه‌ای شیشه‌ ای در کنار دوربین قرار دارد. در جلوی نکسوس ۶ دو جفت اسپیکر در بالا و پایین مشاهده می شود که صدایی با کیفیت Stereo ارائه خواهند داد.

 

image

 

نکسوس ۶ همانطور که از اسمش هم بر می‌ آید صفحه نمایشی تقریبا ۶ اینچی (۵.۹۵) اینچ دارد. رزولوشن این صفحه نمایش بزرگ برابر QHD و تکنولوژی ساخت آن SuperAmoled است. قلب تپنده این دستگاه پردازنده  Snapdragon 805 با کلاک ۲.۶۵ گیگاهرتز است و ۳ گیگابایت حافظه رم هم این پردازنده را همراهی می‌کند. در پشت دستگاه با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش دوگانه LED و در جلوی دستگاه با یک دوربین ۲ مگاپیکسلی روبرو هستیم.

 

منبع انرژی این دستگاه هم یک باتری ۳۲۲۰ میلی آمپری است. گوگل قول داده است که این باتری حجیم کاربر را تا ۲۴ ساعت استفاده از گوشی همراهی می‌ کند. همچنین قابلیت شارژ سریع هم در این گوشی وجود دارد که به کمک آن می‌ توان تنها با ۱۵ دقیقه شارژ ۶ ساعت با گوشی کار کرد. سیستم عامل نکسوس ۶ هم اندروید نسخه آب نبات چوبی خواهد بود و  در دو رنگ Cloud White و Midnight Blue در حافظه‌ های ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی با قیمت‌ های ۵۶۹ و ۶۴۹ یورو از روز ۷ آبان برای فروش عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌ توانید ویدئوی معرفی نکسوس ۶ را مشاهده کنید.

 

 

علاوه بر این دستگاه تبلت جدید سری نکسوس اما این بار ساخت HTC با نام Nexus 9 معرفی شد. طراحی کلی دستگاه شبیه به نکسوس ۷ است اما با تغییراتی همچون استفاده از فلز در ساخت تبلت و همچنین اسپیکر های BoomSound در جلو، امضای اچ‌ تی‌ سی را می‌ بینیم.

 

image

 

تبلت جدید از یک صفحه نمایش ۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸‍×۱۴۴۰ با نسبت تصویر ۴:۳ بهره می‌ برد. در بالا و پایین این صفحه نمایش بزرگ دو اسپیکر قرار دارد که از تکنولوژی BoomSound بهره می‌ برند. پردازنده تبلت جدید خانواده نکسوس Tegra K1 ساخت شرکت nVidia است که کلاک آن بر روی ۲.۳ گیگاهرتز تنظیم شده است و پردازشگر گرافیکی دستگاه هم Keepler DX1 نام دارد.

 

۲ گیگابایت حافظه رم هم این دستگاه را همراهی می‌ کند. در پشت دستگاه هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه با یک فلاش LED وجود دارد و در جلوی دستگاه هم دوربین ۱.۶ مگاپیکسلی وجود دارد. باتری این دستگاه هم ظرفیت ۶۷۰۰ میلی آمپری دارد و گوگل اطلاعاتی از میزان نگهداری شارژ این باتری منتشر نکرده است. 

 

 

image

 

گوگل در معرفی این تبلت گفت که این تبلت آن قدر کوچک برای استفاده با یک دست و آن قدر بزرگ برای انجام کارهای حرفه‌ ای تر است. آنها با عرضه یک کیبورد جانبی برای این تبلت هم سعی در جذب کاربران علاقه‌مند به Surface مایکروسافت دارد و هم می‌ خواهد استفاده از این تبلت را کاربردی‌ تر کند. نکسوس ۹ با سیستم عامل اندروید آب نبات چوبی Lolipop و روز ۱۸ آبان در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه خواهد شد.

 

مدل های ارائه شده در دو حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۳۹۹ و ۴۷۹ دلار عرضه خواهد شد. همچنین یک نسخه WiFi + LTE هم وجود دارد که فقط در حافظه ۳۲ گیگابایتی و با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

 

در ادامه می‌ توانید ویدئوی معرفی این تبلت را مشاهده کنید.

 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۵
دیوایس های مختلف و جدید اندرویدی از سخت افزارهای بسیار قوی استفاده می کنند، ولی همه کاربران نظرات یکسانی در مورد لگ و افت سرعت این دیوایس های دارند! مثال میزنم همه میدونیم لامبورگینی آونتادور چقدر مشخصاتش ترسناکه! ولی تا زمانی که بار و وزن استاندارد و مناسبی داشته باشه نه اینکه باری بسیار سنگین یک تنی به ماشین ببندیم بعد انتظار داشته باشیم شتابش فرق نکنه! مطمئنا ماشین لگ میندازه D: در صورتی که محصولات اپل دقیقا یک حجمی و قرار میدن که دستگاه به راحتی کار کنه روان و عالی! حالا تنها گوشی اندرویدی که تا 95% مثل آیفون کار میکنه همین نکسوس هستش که حتی این مدل جدید با این سخت افزار قدرتمند و با سبکترین اندروید مطمئنن تجربه کار فوق العاده ای داره! گوگل همه دیگه قیمت ارزونی واسه این نذاشته! پس شک نکنید بهترین گجت اندروید همینه! به آپشن های که کمپانی دیگه میذارن که بیشترشون فقط تو همون تبلیغات بدرد میخوره توجه نکنید! کارکرد سریع و روان بدون لگ و هنگ مهمه! طراحی و کیفیت هم که همیشه مهم بوده.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۴
اخه بچه جون مگه نکسوس ، گوشیاشو خودش میزنه که رقابت کنه ، همه گوشیا و تبلت هاشو این و اون میزنن دیگه ، نمی فهمی چرا نظر میدی ؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۴
motorola چشمو گرفت خوشگل به نظر میاد

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۴
قدرتمندترین دیوایس اندروئیدی تولید شد.سازگاری گامل سخت افزارونرم افزار...مطمئن باشید اپل 6 پلاس هم در مقابل این گوشی سر تعظیم فرود خواهد آورد.نمونه ای کامل از یک گوشی شیک.قدرتمند و با کلاس...علی عباسی

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۴
حیف این اچ تی سی که اندرویید میزنه...اگر آی او اس بود بهت میگفتم کی سرتره