خانهاخبار
گلکسی نوت 4 هم با دست خم می شود

گلکسی نوت 4 هم با دست خم می شود

جی اس ام: داستان خم شدن گوشی ها همچنان ادامه دارد. این داستان ابتدا با گزارش های کاربران آیفون ۶ پلاس درباره خم شدن تلفن همراهشان در جیبشان شروع شد و اکنون نوبت نوت ۴ رسیده است تا خم شود.
۱۳۹۳/۷/۱۷

جی اس ام: داستان خم شدن گوشی ها همچنان ادامه دارد. این داستان ابتدا با گزارش‌های کاربران آیفون ۶ پلاس درباره خم شدن تلفن همراهشان در جیبشان شروع شد و اکنون نوبت نوت ۴ رسیده است تا خم شود. متاسفانه این تنها مشکل موجود در گلکسی نوت ۴ نیست و پیش تر در خبرها داشتیم که بین صفحه نمایش و نوار فلزی دور این گوشی یک فاصله وجود دارد به نحوی که کاغذ به راحتی در آنجا قرار می‌گیرد. 

امروز حساب کاربری Unbox Therapy یک ویدئو از خم کردن گلکسی نوت ۴ در یوتیوب به اشتراک گذاشته است. گلکسی نوت ۴ دقیقا همانند آیفون ۶ پلاس در ناحیه زیر دکمه کم و زیاد کردن صدا خم می‌شود اما خم شدن آن به شدت آیفون ۶پلاس نیست که البته این مورد طبیعی است. چرا که آیفون ۶ پلاس نازک تر است وناحیه ئشتی آن کاملا فلزی است. اما نکته قابل توجه گلکسی نوت ۴ این است که پس از خم شدن آن می‌توان آن را دوباره به حالت اولیه بازگرداند. 

یک نکته اصلی درباره جریان خم شدن گوشی‌ها وجود دارد. در واقع تلفن‌های هوشمند به این راحتی ها هم خم نمی‌شوند و فشار بسیار زیادی باید به آن‌ها وارد شود تا به چنین مشکلی دچار شوند و در استفاده روزمره کاربران چنین فشاری به گوشی وارد نمی‌شود. بنابراین نمی‌توان این خم شدن‌ها را یک ضعف بزرگ برای آیفون ۶ پلاس و گلکسی نوت ۴ دانست چراکه تلفن های زیادی تا کنون خم شده اند و این داستان ادامه دارد. ویدیو مذکور را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

 

 

گلکسی نوت 4 هم با دست خم می شود

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (318 نظر)

Hamzeh.gh

۱۳۹۵/۷/۳۰
کدوم گوشی با صفحه نمایش بزرگ خم نمیشه؟???

سالار

۱۳۹۴/۹/۱۲
نوت 4 واقعا عالیه من گوشیموانداختن تودستگاه بتونیریاهمون مخلوط کننده سیمان روحساب شرط بندی دومیلیونم بردم گوشیمم بعدشیش ماه عین ساعت داره کارمیکنه اپل اشغاله

منطق خودم

۱۳۹۴/۶/۱۴
بخدا.3ساله اومدم گوشی بخرم هرسال با حرفای اینا از تصمیمم منصرف شدم و یک گوشی دیگه خریدم و پشیمون شدم بعد خرید.اصلا آدم باید بره هرچی بنظر خودش قشنگ و با نیازاش منطبق بود بخره.والسلام شد تمام

مصطفی

۱۳۹۴/۵/۳۱
من نوت اج دارم خیلی رویایی بود تا این که این قضیه کارت خانو خوندم :(

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
فیلم رو کامل دیدم خداییش نه پنل ال سی دی جدا شد نه چیزیش شد.ده بار با بیشترین زورش فشار آورد بازم خم نشد.نامردیه به این بگیم خم شدن.