خانهاخبار
مشخصات سری Hero 4 دوربین های GoPro فاش شد

مشخصات سری Hero 4 دوربین های GoPro فاش شد

– جی اس ام: مشخصات سری جدید دوربین های Hero از کمپانی GoPro فاش شده است. سری جدید Hero 4 نام دارد و در دو مدل Silver و Black عرضه خواهد شد.
۱۳۹۳/۷/۶
– جی اس ام: مشخصات سری جدید دوربین های Hero از کمپانی GoPro فاش شده است. سری جدید Hero 4 نام دارد و در دو مدل Silver و Black عرضه خواهد شد. مدل بلک که مدل قویتر این سری است قابلیت فیلم برداری 4k با ۳۰ فریم بر ثانیه دارد و نسبت به سری قبلی یعنی Hero 3 که رزولوشن 4k را با ۱۵ فریم بر ثانیه فیلم برداری می کرد پیشرفت قابل توجهی دارد. Hero 4 Black Edition در بین مدل های دیگر گوپرو قوی ترین لنز دوربین را دارد و با افزایش قدرت پردازشی که پیدا کرده می تواند تصاویری با کیفیت دو برابر سری های قبلی ضبط کند. این مدل همچنین می تواند ویدئوهایی با رزولوشن 2.7k را با ۵۰ فریم بر ثانیه و 1440p را با ۸۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. اما متأسفانه امکان ضبط ویدئوهایی با ۲۴۰ فریم بر ثانیه از آن حذف شده است. 
 
image
 
در قسمت عکس برداری نیز Hero 4 Blcak Edition می تواند عکس های ۱۲ مگاپیکسلی را تا سرعتی برابر با ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. همچنین امکاناتی مثل تغییر در رنگ، میزان ISO و اکسپوژر و تصویربرداری در عمق ۴۰ متری آب از دیگر قابلیت های این سری از این دوربین است.
اما مدل سیلور کمی متفاوت با مدل بلک با یک صفحه نمایش لمسی در قسمت پشتی عرضه می شود. مدل سیلور فیلم برداری 4k را با ۱۵ فریم بر ثانیه انجام می دهد و علاوه بر آن ویدئوهایی با رزولوشن 2.7k را با ۳۰ فریم، 1440p را با ۴۸ فریم، 1080p را با ۶۰ فریم، 960p را با ۱۰۰ فریم و 720p را با ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط می کند. باقی مشخصات مدل سیلور از جمله ارتباط وای فای و بلوتوث همانند مدل بلک است.
 
image
 
در مورد قیمت و زمان عرضه Hero 4 هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما پیش بینی می شود اوایل سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شود. GoPro در تاریخ ۸ اکتبر یعنی حدود ۱۰ روز دیگر رسما سری Hero 4 را معرفی خواهد کرد. 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۳
واقعا که !!! به نظر شما دوستان کسی حاظر میشه الان فیلمی با کیفیت 720p ضبط کنه؟ حتی اگه بالاتر از چند صد فریم هم باشه ارزش نداره حتی 1440p هم دورانش گذشته.

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۱
2.250.000 toman

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
از یک میلیون و صد ، تا دو میلیون وسایل جانبی رو هم در نظر بگیر

مهمان

۱۳۹۳/۷/۷
یکی از اساتید بفرمایید قیمت دوربین های go pro حدودا توچه بازه ای هست؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۷/۶
اینجا ایرانه جایی که مردم میرن go pro میخرن واس اینکه جمع شن دور هم عکس سلفی بگیرن ...