خانهاخبار
تصویر احتمالی نکسوس 6؛ اینبار نوبت موتورولا است

تصویر احتمالی نکسوس 6؛ اینبار نوبت موتورولا است

جی اس ام: در ماه های اخیر خبرهای زیادی درباره نکسوس 6 خوانده بودیم، از مشخصات احتمالی آن تا شرکت سازنده اش یعنی موتورولا! اما صبح امروز وب سایت 9TO5Google به صورت اختصاصی تصویری از گوشی آینده سری نکسوس گوگل منتشر کرد تا مهر تاییدی باشد بر ساخته شدن این تلفن همراه توسط شرکت موتورولا.
۱۳۹۳/۷/۳

جی اس ام: در ماه های اخیر خبرهای زیادی درباره نکسوس 6  خوانده بودیم، از مشخصات احتمالی نکسوس ۶ تا شرکت سازنده اش یعنی موتورولا! اما صبح امروز وب سایت 9TO5Google به صورت اختصاصی تصویری از گوشی آینده سری نکسوس گوگل منتشر کرد تا مهر تاییدی باشد بر ساخته شدن این تلفن همراه توسط شرکت موتورولا. 

image

 

Motorola Shamu یا همان Google Nexus 6 که به زودی معرفی خواهدشد، زبان طراحی مشابه نسل جدید Moto X دارد. در جلوی این دستگاه همانند Moto X دو نوار سفید بالا و پایین صفحه نمایش وجود دارد که به احتمال زیاد در این دستگاه هم فقط نوار پایینی اسپیکر اصلی خواهد بود و نوار بالایی فقط برای تماس های تلفنی استفاده خواهد شد. البته از نظر ابعاد این دستگاه با Moto X متفاوت خواهد بود. طبق اسنادی که 9TO5Google بدست آورده ما با یک صفحه نمایش 5.95 اینچی با رزلوشن QHD (همانند LG G3) که 498 پیکسل در هر اینچ خود جای داده روبرو خواهیم بود، درصورتی که شایعات قبلی خبر از صفحه نمایش 5.2 اینچی داده بودند.  بنابراین این تلفن از آیفون 6 پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچی بزرگتر خواهد بود. دور دستگاه هم همانند Moto X یک فریم فلزی دارد و در پشت هم حلقه ای شیشه ای در کنار دوربین قرار دارد که جایگاه فلش دوگانه دوربین این دستگاه خواهد بود. دیگر مشخصات فنی دستگاه همانی است که پیش از آن هم از آنها اطلاع داشتیم. پیش بینی می شود نکسوس 6 در ماه آینده میلادی همراه با تبلت نکسوس 9 معرفی شوند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۵
خداییش قشنگه (شادمهر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۴
eyval HTC k mikhad Nexus 9 ro bde birun :)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۴
سلام،امروز،جمعه داشتم می رفتم که ال جی جی 3 32گیگ بخرم،اما با دیدن مشخصات نکسوس6 دیدم که سی پی یو و پردازنده گرافیکی نکسوس خیلی خفن تره،علاوه بر این که تا ابد هم آپدیت میشه!به نظرتون میتونم به موتورلا اعتماد کنم و منتظر بشم تا نکسوس بیاد؟ اصلا موتورلا خدمات پس از فروش در ایران داره؟

مهمان

۱۳۹۳/۷/۳
شايد باور نكنيد، اما موتورولا كيفيت صحفه نمايش اش از s4 و z2 و 5s در عمل بهتره حتي با وجود اينكه hd خالي بيش نيست!!!!! رابط كار بريش، نرم افزار هاش و ستينگ فوق العاده كه دو برابر ستينگ هاي ديگه جذابه و چيز توشه كيفيت بالاي دوربين و صحفه نمايش و صدا, در مقايسه با قول ترين موبايل هاي عصر حاظر و كمترين ميزان داغ كردن و خرابي و بيشترين استحكام به ضربه و زد آبي در حالي كه زد آب هم نيست!! و خلاصه به قول تبليغ شركتش: تنها اسمارت فون ساخته شده در جهان كه تماما از ديزاين تا اسمبل ساخت خود آمريكا

مهمان

۱۳۹۳/۷/۳
سلام. يه سوال از جي اس ام دارم: آيا اگر موتورولا جديد نكسوس باشد، باز هم اميدي هست كه بتوني راحت اونو تو ايران گير بياري و بخري؟؟؟؟ اخه موتورولا تو ايران خيييلي خيلي به ندرت گير مياد اگه موتورولا فففففقط براي ١ بار مزش زير زبون ايراني ها بره ديگه كسي گوشي هاي چيني مثل آيفن و سامي و سوني و الجي و... حتي مفتي دست نميگيره من حدود ٥ ساله ' بكوب تو اينترنت راجب موبايل موبايل تحقيق ميكنم، حتي ميرم از نزديك سر ميزنم يعني هرچي راجب گوشي ها ميگن بريز دور موتورولا در عمل از همشون سرهgs4