خانهاخبار
Z3 ایرانی، دو سیم کارته است

Z3 ایرانی، دو سیم کارته است

حجوانی، جی اس ام: همان طور که در نگاهی نزدیک به Sony Xperia Z3 نوشته است، سونی موبایل تصمیم دارد در ایران، پرچمدار خود را تنها در نسخه دو سیم کارته به بازار ارائه کند. این اولین باری است که یک پرچمدار هوشمند، در ایران تنها به صورت دو سیم کارته ارائه می شود. با ما همراه باشید تا بیشتر به این اتفاق بپردازیم.
۱۳۹۳/۷/۲

حجوانی، جی اس ام: همان طور که در نگاهی نزدیک به Sony Xperia Z3 نوشته است، سونی موبایل تصمیم دارد در ایران، پرچمدار خود را تنها در نسخه دو سیم کارته به بازار ارائه کند. این اولین باری است که یک پرچمدار هوشمند، در ایران تنها به صورت دو سیم کارته ارائه می شود. با ما همراه باشید تا بیشتر به جنبه های مثبت و منفی این اتفاق بپردازیم.

 

روند بازار ایران و شرایط خاصی که بر آن حاکم است، بسیاری از ایرانیان را مجبور به استفاده از دو سیم کارت کرده است. اگر سری به مغازه های موبایل بزنید و از آنها درباره علاقه مندان به گوشی دو سیم کارته بپرسید، به شما خواهند گفت که بخش قابل توجهی از مشتریان آنها، دو سیم کارت دارند و طبیعی است که ترجیح دهند از هر دو در یک گوشی استفاده کنند.

 

image

 

تا امروز، اغلب تجربه های دو سیم کارته، درخشان نبوده است. دلیل آن هم روشن است. گوشی های هوشمند رده بالای بازار، اصولا برای سیستم یک سیم کارته طراحی می شوند. به این معنا که سیستم عامل ها، نرم افزار و سخت افزار آن، با نگاه تک سیم کارته آماده می شوند و شاید به همین دلیل است که هنوز هیچ نسخه دو سیم کارته ای، از نسخه تک سیم کارته همان گوشی بهتر نیست.

 

حالا سونی با ارائه یک گوشی قابل توجه، که هم به لحاظ سخت افزاری (عمر باتری Xperia Z3 تا امروز در تمام تست های کارشناسان جهان، بهترین عمر باتری را در میان گوشی های هوشمند به خود اختصاص داده است) و هم به لحاظ نرم افزاری (اندروید کیت کت، منوهای پیشرفته دوربین و ...) جزو بهترین های بازار خواهد بود، این امکان را برای کاربران دو سیم کارته بازار فراهم می کند که برای اولین بار، یک گوشی واقعا خوب دو سیم کارته داشته باشند. اتفاقی که ممکن است نگاه بدی که به کیفیت دو سیم کارته در ایران وجود دارد را تغییر دهد.

 

بسیاری از کارمندان و افراد شاغل، یک سیم کارت کاری و یک سیم کارت شخصی دارند. بسیاری از کاربران نسل جوان، دوست دارند در کنار سیم کارت مکالمه خود، یک سیم کارت دیتا هم داشته باشند. همه اینها تا امروز مجبور بودند یک گوشی سطح بالا داشته باشند و سیم کارت دومی را در یک گوشی معمولی به کار گیرند. اتفاقی که ممکن است سونی آن را متحول کند و بازی را به گونه دیگری ترسیم کند.

 

آیا اینکه Xperia Z3 رسمی و گارانتی دار تنها به صورت دو سیم کارته به ایران می آید، اتفاق خوبی است یا سونی با مشکل رقیب خود روبرو خواهد شد؟ (هنوز هم در بازار ایران، بخشی از خریداران نوت 3 ترجیح می دهند از نسخه 4 هسته ای و غیرتایید شده از سوی سامسونگ استفاده کنند. آنها بر این باورند که نسخه بازارهای کشورهای غربی، گوشی های بهتری است) به هر حال هنوز راهی برای جلوگیری از ورود گوشی غیرقانونی وجود ندارد و ما در بازار غیر رسمی ایران، حتما نسخه های تک سیم کارته Xperia Z3 را خواهیم دید.

 

به نظر شما زور کدام یک بیشتر است؟ برنده تک سیم کارته است یا مشتریان، عاشق دو سیم کارته خواهند شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۲
آخه چرا نسخه تک سیمش نمیاد تو ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۰
به نطر من هم اینکه سفارش تک سم هنوز ندادند و یا هر شایعه ایی فقط برای تو پاچه کردن دوسیم هاست اینقدر صبر میکنیم تا بیاد :))

مهمان

۱۳۹۳/۷/۳
بسته به تفاوت قيمت هم داره اگر اختلاف بين تك و دو سيم كم باشه خوب معلومه دو سيم بهتره

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲
دوست عزیز که میگی باهوش چرا فقط تو ایران 2سیمو ارایه میکنه ؟تو کشوره اوروپایی عرضه نمیکنن؟؟نه داداش همیشه باید جنس اشغال و بی کیفیت گیره ما بیاد اینا میخوان با این کار سونی خراب کنن و با ارایه 2سیم سود بیشتری ببرند و تک سیمو قاچاق ارایه کنن که یه سوده حنگفته دیگه هم ببرن.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲
نوت3 4هسته ایش 100% بهتر از 8هسته هایشه. این کجاش اشتباهه؟هم ازلحاظ قدرت هم گرما و .... سامسونگ نسخه های آزمایشی 8هسته ایشو تو کشورای جهان سوم تست میکنه.