خانهاخبار
با اولین خریدار آیفون 6 بیشتر آشنا شوید

با اولین خریدار آیفون 6 بیشتر آشنا شوید

جی اس ام: شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اولین خریدار آیفون 6 از کیست. ما در هنگام تحویل جدیدترین گوشی اپل به آقای دکتر کورش قبادی، چند کلمه ای با ایشان صحبت کردیم. صحبت های جالبی که دوست داریم شما هم آنها را بخوانید و بیشتر با ایشان آشنا شوید. صحبت های کسی که یک روز بعد از عرضه جهانی آیفون 6، این گوشی را در تهران از خریداری کرده است. با ما همراه باشید.
۱۳۹۳/۷/۱

جی اس ام: شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اولین خریدار آیفون 6 از کیست. ما در هنگام تحویل جدیدترین گوشی اپل به آقای دکتر کورش قبادی، چند کلمه ای با ایشان صحبت کردیم. صحبت های جالبی که دوست داریم شما هم آنها را بخوانید و بیشتر با ایشان آشنا شوید. صحبت های کسی که یک روز بعد از عرضه جهانی آیفون 6، این گوشی را در تهران از خریداری کرده است. پس با ما همراه باشید.

 

 

دکتر کورش قبادی با دو فرزندش از ما (و البته از گوشی جدیدش) استقبال کرد. هر چند به نظر می رسید پسرهای ایشان، بیشتر از خود او مشتاق باز کردن جعبه آیفون 6 بودند. از او درباره حس خریدن اولین آیفون 6 پرسیدیم و پاسخش برایمان جالب بود: «راستش نمی دانستم که اولین خریدار این گوشی هستم. من به دنبال خرید آیفون 6 بودم و از سایت شما آن را سفارش دادم. در مجموع خیلی خوشحالم که جزو اولین دارندگان این گوشی هستم. این اولین آیفونی است که می خرم و تا به حال آیفون نداشته ام.» او با خنده ادامه داد: «چون پایم شکسته خواستم خودم به خودم جایزه بدهم تا از دپرسی در آیم.»

 

image

 

ما همچنین از او درباره گوشی قبلی اش پرسیدیم: «من تا قبل از این، نوکیا XL داشتم. البته پسرهایم هر دو iPhone 5c دارند و همچنین همسرم iPad دارد. تعریف آنها از محصولات اپل و رضایت آنها، باعث شد من هم تصمیم بگیرم یک iPhone بخرم.»

متاسفانه دکتر قبادی در حالی با ما صحبت می کرد که پایش شکسته بود و شرایط به گونه ای نبود که بتوانیم زیاد مزاحم ایشان شویم. به طور کوتاه، درباره آشنایی او با پرسیدیم: «من دو سال است که مجلات شما را می خوانم اما نمی دانستم که سایت هم متعلق به همان مجموعه ای است که مجلات کالایاب را منتشر می کند.»

ادامه این دیدار، باز کردن کادوی گوشی و راه اندازی آن بود که البته با کمک پسرهای ایشان انجام شد. به نظر می رسید آنها از تجربه کار کردن با این گوشی هیجان زده بودند.

ما هم امیدواریم که دکتر قبادی از این گوشی راضی باشند و از تجربه کار کردن با آن لذت ببرند. ضمن اینکه دوست داریم زودتر کسالت ایشان برطرف شود.

 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (110 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۳
بابا دمت گرم ۱۸۰۰۰۰۰کشیدی روش که الان ۳۰۰۰۰۰۰

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۰
چقدر بدبخته که با یه گوشی از دپرسی شاید درمیاد ما یه بستنی مغزدار بدن بهمون دنیارو فراموش میکنیم از خوشی . خدایا شکرت یعنی پولدارا اینقدر افسرده عن که باید چار ملیون تومن پول بدن تا شاید خوب بشن؟!!! خدایا شکرت یه فلافل با نوشابه زرد حالمون رو خوب میکنه

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۱
دروغی؟؟؟؟؟؟؟؟!! ببین سیستم عامل ای او اس تو ایران مفت نمیارزه با این وضع سرعت نت، الان تو اسمارتفون یه ایرانی از بازی گرفته تا برنامه هاش همه کرکی هستند البته اندروید چون نه وینفون و نه ios تو ایران بصرفه هست یه مثال برات میزنم بازی MODERN COMBAT 5 تقریبا 7 دلاره که تو اندروید راحت مفت و مجانی نسخه کرکی رو میگیری میزنی به بدن و لی حالا برای ios باید 21 هزار تومن هزینه که برای یه بازی موبایل این رقم نمیارزه

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۵
1بلیت می گرفت می رفت امریکا می خرید براش ارزون تر در می اومد

مهمان

۱۳۹۳/۸/۸
تو که اسم سامسونگ ام بلد نیستی چرا الکی کامنت میذاری !!! SAMSUNG