خانهاخبار
Oculus از مدل جدید هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد

Oculus از مدل جدید هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد

– جی اس ام: اگر اخبار نمایشگاه ایفا و کنفرانس سامسونگ را دنبال کرده باشید حتما با هدست واقعیت مجازی سامسونگ یعنی Gear VR آشنا شدید و نام شرکت همکار آن یعنی Oculus را شنیدید. Gear VR هدستی است که با قرار گرفتن یک گلکسی نوت ۴ تبدیل به یک هدست واقعیت مجازی می‌شود و کارایی‌های منحصر به فردی دارد که قبلا در به آن اشاره کردیم. حالا Oculus روز گذشته در کنفرانس Oculus Connect مدل جدید هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد.
۱۳۹۳/۶/۳۰
– جی اس ام: اگر اخبار نمایشگاه ایفا و کنفرانس سامسونگ را دنبال کرده باشید حتما با هدست واقعیت مجازی سامسونگ یعنی Gear VR آشنا شدید و نام شرکت همکار آن یعنی Oculus را شنیدید. Gear VR هدستی است که با قرار گرفتن یک گلکسی نوت ۴ تبدیل به یک هدست واقعیت مجازی می‌شود و کارایی‌های منحصر به فردی دارد که قبلا در به آن اشاره کردیم. 
 
image
 
حالا Oculus روز گذشته در کنفرانس Oculus Connect مدل جدید هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد. این هدست که Crescent Bay نام دارد از روی کیت‌های توسعه هدست قبلی یعنی Rift ساخته شده و با کمک دوربینی که در قسمت عقب خود دارد می‌تواند حرکات کاربر را به صورت ۳۶۰ درجه دنبال کند. هنوز مشخصات سخت افزاری آن بطور کامل منتشر نشده است. این هدست نسبت به مدل قبلی آن که در بهار ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده بود از رزولوشن بالاتری پشتیبانی می‌کند و وزن آن کمتر شده و برای اولین بار از یک هدفون داخلی برخوردار است.
تاکنون بیش از چند ده هزار کیت توسعه این هدست برای توسعه دهندگان در سراسر دنیا ارسال شده و زمان عرضه نسخه نهایی آن هنوز اعلام نشده است.
 
image
 

درهمین رابطه: سامسونگ هدست واقعیت افزوده Gear VR را معرفی کرد

منبع: theverge.com

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۰
جالب به نظر میرسه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۰
ايفونو بچسب :D