خانهاخبار
DisplayMate: گلکسی نوت 4 بهترین صفحه نمایش را در بین گوشی‌های موجود در بازار دارد

DisplayMate: گلکسی نوت 4 بهترین صفحه نمایش را در بین گوشی‌های موجود در بازار دارد

جی اس ام: گلکسی نوت 4 فبلت پرقدرت سامسونگ است که یکی از تجهیزات قوی آن صفحه نمایش QHD است. سامسونگ از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت 2560×1440 پیکسلی بر روی گوشی استفاده کرده است، این صفحه نمایش تراکم پیکسلی 518 پیکسل در اینچ را به همراه دارد، اما این‌ها تمام کارهایی نیست که سامسونگ برای بهبود کیفیت صفحه نمایش گوشی خود انجام داده است.
۱۳۹۳/۶/۲۵

جی اس ام: گلکسی نوت 4 فبلت پرقدرت سامسونگ است که یکی از تجهیزات قوی آن صفحه نمایش QHD است. سامسونگ از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت 2560×1440 پیکسلی بر روی گوشی استفاده کرده، این صفحه نمایش تراکم پیکسلی 518 پیکسل در اینچ را به همراه دارد، اما این‌ها تمام کارهایی نیست که سامسونگ برای بهبود کیفیت صفحه نمایش گوشی خود انجام داده است.

 

DisplayMate که در تست صفحه نمایش‌ها شهرت زیادی دارد، این صفحه نمایش را به صورت بسیار تخصصی بررسی کرده، در این بررسی تست‌های تخصصی زیادی روی صفحه نمایش انجام گرفته و نتیجه تمام این تست‌ها این شده که گلکسی نوت 4 در حال حاضر بهترین صفحه نمایش را در بین گوشی‌های موجود در بازار دارد. حتی کیفیت این صفحه نمایش از کیفیت آمولد گلکسی اس 5 و گلکسی تب اس نیز بیشتر است.

 

صفحه نمایش‌های آمولد به اشباعیت رنگ زیاد و در کل نداشتن دقت رنگ شهرت دارند. اما صفحه نمایش گلکسی نوت 4 در زمینه دقت رنگ از تمام صفحه نمایش‌هایی که کمپانی DisplayMate تا امروز تست کرده بهتر عمل کرده است.

 

 

image

 

در زمینه زاویه دید نیز صفحه گلکسی نوت 4 خوب عمل کرده، روشنایی صفحه 19 درصد بیشتر شده است. در زمینه بازتاب نور نیز صفحه نمایش بسیار خوب عمل کرده است، متوسط بازتاب نور از صفحه نمایش در هر جهتی که نور به آن تابیده شد برابر 4.8 درصد بود بهترین عددی که توسط DisplayMate برای یک گوشی هوشمند به دست آمده بود 4.4 درصد بوده است.

 

در نهایت این صفحه نمایش از نظر مصرف باتری 14 درصد بهتر از از نسل قبلی عمل می‌کند. و مصرف باتری آن 40 درصد کمتر از صفحه نمایش‌های فول اچ دی است که در گوشی‌های HTC One و Xperia Z2 به کار گرفته شده‌اند.

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (86 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱
ham gheymate iphone 6 16 gig hast

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۹
کی میاد بازار؟ قیمتش چقدره

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۷
دقیقا.. منم دو سال پیش اس ۲ خریدم ولی بعد از یک هفته از رنگاش زده شدم و از اون به بعد دارم از ای پی اس تو گو‌شیای ال جی و هواوی استفاده میکنم که بسیار راضیم ولی هنوز نوت ۴ نیومده که تستش کنیم شاید تو این گوشی رنگا درست شده باشه و طبیعی تر شده باشن

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۷
Amo LED با این زیر پیکسل نداشتنش تا قیامت جا داره رزولوشنش بره بالا چون پیکسلاش به این راحتیا دست از سرت بر نمیدارن به لحاظ رنگ هم که تعطیله همه رنگ ها رو یا سبز نشون میده یا آبی

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۶
بابا ای ول یعنی هنوز سامی این گوشیو نزده تو داشتی؟؟بگید هی بگید کنتور که نداره جی اس ام تایید کن دیگه همش نظرای مخالف تایید میشن