خانهاخبار
اینستاگرم اپلیکیشن جدیدی برای فیلم برداری سریع منتشر کرد

اینستاگرم اپلیکیشن جدیدی برای فیلم برداری سریع منتشر کرد

– جی اس ام: اینستاگرم اپلیکیشن جدیدی برای ضبط ویدئو در حالت سریع یا time lapes منتشر کرد. Time lapes اصطلاحا به حالتی گفته می‌شود که در آن یک ویدئوی ضبط شده چند برابر حالت عادی سریعتر پخش می‌شود. به عنوان مثال فرض کنید یک ویدئوی ۲ دقیقه‌ای را می‌توانید با استفاده از این تکنولوژی تنها در ۲۰ ثانیه پخش کنید.
۱۳۹۳/۶/۵
– جی اس ام: اینستاگرم اپلیکیشن جدیدی برای ضبط ویدئو در حالت سریع یا Time lapse منتشر کرد. Time lapse اصطلاحا به حالتی گفته می‌شود که در آن یک ویدئوی ضبط شده چند برابر حالت عادی سریعتر پخش می‌شود. به عنوان مثال فرض کنید یک ویدئوی ۲ دقیقه‌ای را می‌توانید با استفاده از این تکنولوژی تنها در ۲۰ ثانیه پخش کنید. 
حتما نمونه این نوع ویدئوها را تا به حال در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرم و واین مشاهده کرده‌اید. اپلیکیشن‌های متعددی هستند که می‌توانند با این تکنیک ویدئو ضبط کنند اما شب گذشته اینستاگرم اپلیکیشن اختصاصی خود را برای این منظور در اپ استور و برای کاربران آی او اس منتشر کرد. این اپلیکیشن که Hyperlapse نام دارد دارای عملکرد بسیار ساده‌ایست بطوریکه تنها به تپ کردن روی دکمه رکورد، ضبط ویدئو شروع می‌شود و پس از متوقف کردن ضبط می‌توان با انتخاب سرعت پخش آن، ویدئو را ذخیره کرد. در حین ضبط دو زمان مختلف روی صفحه نمایش داده می‌شود؛ زمان سمت چپ مدت زمان طبیعی ضبط فیلم است و زمان سمت راست مدت زمانی است که ویدئو در حالت پخش سریع خواهد داشت.
این اپلیکیشن قابلیت لرزشگیری دیجیتال ویدئوها را نیز دارد بنابراین نیاز نیست نگران لرزش دست خود هنگام ضبط ویدئو باشید. متأسفانه Hyperlapse هنوز برای کاربران اندروید منتشر نشده اما طبقه گفته اینستاگرم به زودی نسخه اندرویدی آن نیز منتشر خواهد شد.
 
image
   
image
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۵
اندرویدی ها تا اطلاع ثانوی منتظر باشند! :)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۵
عالی البته به زودی برای اندروید هم منتشر میشه