خانهاخبار
سلفی در مراسم تشییع جنازه خبرساز شد

سلفی در مراسم تشییع جنازه خبرساز شد

– جی اس ام: مجموعه عکس‌های خلاقانه سلفی را در سایت‌های مختلف می‌تواند پیدا کرد. سلفی از بالای یک ارتفاع بلند، سلفی در حال سقوط، سلفی یک خلبان روی هوا، یا حتی سلفی یک قواص زیر آب؛ اما سلفی زیر تابوت را می‌توان به عنوان یک پدیده‌ی جدید در دنیای عکس‌های سلفی بشمار آورد.
۱۳۹۳/۶/۱
– جی اس ام: مجموعه عکس‌های خلاقانه سلفی را در سایت‌های مختلف می‌توان پیدا کرد. سلفی از بالای یک ارتفاع بلند، سلفی در حال سقوط، سلفی یک خلبان روی هوا، یا حتی سلفی یک غواص زیر آب؛ اما سلفی زیر تابوت را می‌توان به عنوان یک پدیده‌ی جدید در دنیای عکس‌های سلفی بشمار آورد.
متأسفانه بامداد روز سه شنبه ۲۸ مرداد شاعر و غزلسرای معاصر خانم سیمین بهبهانی در سن ۸۷ سالگی دار فانی را وداع گفتند. مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان روز جمعه ۳۱ مرداد در مقابل تالار وحدت تهران با حضور جمعی از چهره‌های سرشناس فرهنگ و هنر کشور انجام شد.
عکس‌های این مراسم در سایت خبرگزاری مهر منتشر شد اما از میان عکس‌ها یک عکس حاوی نکته جالبی بود. در یکی از این عکس‌ها یکی از هموطنانی که یک دست خود را زیر تابوت مرحوم بهبهانی گرفته‌اند با دست دیگر در حال گرفتن عکس سلفی از خود هستند. این عکس به سرعت سوژه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و واکنش‌های اغلب منفی را از سوی کاربران دربر داشت.
 
image
 
image
 
این عکس شاید بیش از هر چیز، نفوذ زیاد موبایل و تب گرفتن عکس‌های موبایلی را نشان می‌دهد. اینکه آدم‌ها حتی در سخت‌ترین لحظه‌ها هم تمایل دارند با موبایل از خود عکس بگیرند و احتمالا آن را منتشر کنند. نظر شما درباره این کار چیست؟
 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

میر06

۱۳۹۵/۱/۲۴
ب نظر بنده کار خاصی انجام نداده،و مسئله مهمی نیست،خواسته کلاس بزاره که زیر تابوت مرحوم بهبهانی بوده و این بزرگی مرحوم بهبهانی رو میرسونه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱
کار این طرف خیلی زشت و زننده بود ولی بهتر بود صورتشو شطرنجی میکردین به هر حال حفظ آبروی هر کسی واجبه حتی اگه چنین کار زشتی هم انجام بده

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱
حیف انسانهایی مثل خانوم بهبهانی که عمرشونو گذاشتن برای نصیحت کردن همچین آدمهایی! واقعا تاسف آوره!!!

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱
asisam kheyli namaye goodi ro baraye axe gereftan entekhab karde kheyli romantike az in kara ziad anjam bedin

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱
دیگه شورش در آوردن ، خوبه قبل از انجام کاری یک ثانیه بهش فکر کنی ، اگه عزیزت از دست داده بودی میفهمیدی این کار چقدر زشته ...........