خانهاخبار
شماتیک لو رفته از طراحی لنز دوربین آیفون ۶

شماتیک لو رفته از طراحی لنز دوربین آیفون ۶

– جی اس ام: به تازگی یک شماتیک از آیفون 4.7 اینچی لو رفته است که نشان می‌دهد لنز دوربین آیفون جدید اپل از بدنه آن بالاتر آمده است. شاید بتوان گفت این منفی‌ترین خبری است که در مورد آیفون ۶ می‌شنویم. بیرون آمدن لنز دوربین از بدنه یکی از مواردی بود که استیو جابز همیشه در طراحی آی‌دیوایس‌های اپل روی آن حساس بود و جلوی این اتفاق را می‌گرفت.
۱۳۹۳/۵/۲۹
– جی اس ام: به تازگی یک شماتیک از آیفون 4.7 اینچی لو رفته است که نشان می‌دهد لنز دوربین آیفون جدید اپل از بدنه آن بالاتر آمده است. شاید بتوان گفت این منفی‌ترین خبری است که در مورد آیفون ۶ می‌شنویم. بیرون آمدن لنز دوربین از بدنه یکی از مواردی بود که استیو جابز همیشه در طراحی آی‌دیوایس‌های اپل روی آن حساس بود و جلوی این اتفاق را می‌گرفت. اما بعد از فوت استیو جابز برای اولین بار این اتفاق را در طراحی آی‌پاد تاچ نسل پنجم دیدیم. آیفون ۶ نیز با توجه به اینکه قطر بسیار کمی دارد و یکی از نازک‌ترین اسمارت فون‌های بازار محسوب می‌شود دچار این طراحی ناخوشایند شده است.
 
image
 
بر اساس این شماتیک لنز دوربین آیفون ۶ حدود 0.77 میلیمتر از بدنه آن بیرون آمده است. بدین ترتیب در صورتی که آیفون را به پشت روی میز یا هر سطح صافی قرار دهید ابتدا حاشیه دور لنز دوربین آن با سطح میز برخورد می‌کند. این باعث می‌شود که در دراز مدت حاشیه دور لنز سابیده شود و ظاهر زشتی به خود بگیرد. آیفون ۶ احتمالا با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و عملا امکان قرار دادن همچین دوربینی در قطر نازک آن امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین می‌توان گفت که این طراحی از سوی اپل اجتناب ناپذیر بوده است.
آیفون جدید در تاریخ ۹ سپتامبر معرفی خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی که به تازگی از آن منتشر شده می‌توان به پشتیبانی از LTE-Advanced و NFC اشاره کرد. LTE-Advanced امکان اتصال به اینترنت در شبکه نسل چهارم تلفن همراه را تا سرعتی معادل با ۱۵۰ مگابیت فراهم می‌کند.
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱
چرا بی خودی جو میدی دقت کنید فقط 0.77 میلی متر هستش که اصلا به نظر نمیاد.

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱
ميكنه.بيچاره مجبوره همونطور كه صفحه نمايشش رو بزرگ كرد!!!

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱
لو رفتن اندازه قطر ورودی هدفون آیفون 6 لو رفتن تعداد سوراخ های جلوی اسپیکر آیفون 6 . . .

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۱
عالیه حرف نداره مثل همیشه فوق العاده کار کرده

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۱
چه خبر بدي :(