خانهاخبار
ال جی تجربه کاربری گوشی G3 را به گوشی ها و تبلت های رده پایین تر خود می آورد

ال جی تجربه کاربری گوشی G3 را به گوشی ها و تبلت های رده پایین تر خود می آورد

: یکی از نکات مهمی که کمپانی های سازنده گوشی های موبایل در سال های اخیر توجه ویژه ای به آن داشته اند تجربه کاربری گوشی های آن ها هست. تجربه کاربری یا user experience یا به طور مخفف UX، به کاربر کمک می کند تا هنگام کار با دستگاه خود تجربه خوبی داشته باشد و دوباره به سمت آن بیاید.
۱۳۹۳/۵/۲۸

: یکی از نکات مهمی که کمپانی های سازنده گوشی های موبایل در سال های اخیر توجه ویژه ای به آن داشته اند تجربه کاربری گوشی های آن ها است. تجربه کاربری یا user experience یا به طور مخفف UX، به کاربر کمک می کند تا هنگام کار با دستگاه خود تجربه خوبی داشته باشد و دوباره به سمت آن بیاید. 

 

image

 

تجربه کاربری در واقع خاطره ای از یک محصول است که فرد بعد از کار با آن در ذهن وی نقش می بندد. بنابراین داشتن یک تجربه کاربری خوب باعث می شود تا شما به آن دستگاه وابسته شوید و از کار با آن لذت ببرید. حالا ال جی اعلام کرده است که قصد دارد تجربه کاربری LG G3 که نسخه موفقی بوده است را به گوشی ها و تبلت های رده پایین تر خود بیاورد. G3 موفق شد جایزه بهترین بهترین ها در Red Dot Awards را کسب کند. جایزه ای که برای تجربه کاربری ساده و ملموس آن داده شده است. حالا تجربه کاربری دوربین و کیبرد جی 3 را باید در گوشی های دیگر این کمپانی شاهد باشیم. تجربه ای که به کمک آن می توانید با نمایش دستان خود رو به دوربین سلفی های بدون لرزش گرفته و در نهایت کیبردی داشته باشید که با ثبت عادات شما خطاهای تایپ را تا 70 درصد کاهش خواهد داد.

البته این اولین باری نیست که ال جی ویژگی های پرچمدار خود را به نسل های قبل تر آن می آورد. در سال گذشته نیز ویژگی Knock گوشی LG G2 به تمامی گوشی های سری L ال جی منتقل شد.  نظر شما درباره این کار ال جی چیست؟ آیا آوردن ویژگی های خاص یک پرچمدار به نسل های قبل تر آن می تواند گوشی را محبوب تر کند؟ 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۰
من خودم G2دارم خیلی راضیم از همه نظر خیلیم خوشدستو خوشگلو سبکه حرف نداره لامصب

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۰
من خودم G2خریدم تز همه لحاظ ازش راضیم خیلیم خوشگلو خوش دستو سبکه لامصب

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۰
تمام کمپانی ها مانند apple,sumsung,HTC,sonyوLG خوب هستند. ولی با این پیشرفت الجی می بینیم در 23 آینده الجی همه کمپانی ها را می خورد

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۹
همین الانشم جز بزرگترین ها هست. رابط کاربری الجی و موتورلا با گوگل خوبه این دوتا برند ایندشون تضمین شدست حالا ببین.

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۹
کمپانی ال جی با موفقیت های پی در پی که اذان خود کرده من قول میدم که اگر به همین شکل پیش برود در سال های اینده به بهترین کمپانی سازنده گوشی های هوشمند تبدیل میشود عاشقتم ال جی