خانهاخبار
جاکلیدی‌ها هم هوشمند شدند

جاکلیدی‌ها هم هوشمند شدند

جی اس ام: وقتی همه‌چیز به‌سوی هوشمند شدن می‌رود با شنیدن جاکلیدی هوشمند نباید تعجب کنید . این جاکلیدی که The Smart Keychain نام دارد ، 4 کاربرد را در یک قطعه کوچک مستطیلی جای‌داده است حافظه فلش، تقویم، هشدار ایمیل‌ها و سیستم پیدا کردن دسته‌کلید.
۱۳۹۳/۵/۵

جی اس ام: وقتی همه‌چیز به‌سوی هوشمند شدن می‌رود با شنیدن جاکلیدی هوشمند نباید تعجب کنید . این جاکلیدی که   The Smart Keychain  نام دارد ، 4 کاربرد را در یک قطعه کوچک مستطیلی جای‌داده است  حافظه فلش، تقویم، هشدار ایمیل‌ها و سیستم پیدا کردن دسته‌کلید.

 

تقویم این جاکلیدی ایده چندان جدیدی به‌حساب نمی‌آید اما اطلاع ‌رسانی ایمیل و محل قرارگیری کلیدهای آن جذاب و کارا است.

 

برنامه ایمیل این جاکلیدی به شما اجازه می‌دهد تا از بین مخاطبانتان 5 نفر را انتخاب کنید و ایمیل‌های آن‌ها برای شما به نمایش درآید این سیستم هر پانزده دقیقه یک‌بار ایمیل‌های جدید را به‌روزرسانی می‌کند.

 

جاکلیدی‌ها هم هوشمند شدند

 

اما سیستم جستجوی  این جاکلیدی از همه کارایی‌های آن جذاب‌تر به نظر می‌رسد. دسته‌کلید از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شود و کاربر با فشردن یک کلید روی گوشی خود می‌تواند از محل قرارگیری دسته‌کلید باخبر شود با فشردن این کلید جاکلیدی شروع به زنگ زدن می‌کند.

 

در حال حاضر این جاکلیدی هوشمند برای گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید و ای اواس عرضه می‌شود و قیمت آن با توجه به ظرفیت 8 ، 16 یا 32 گیگابایت  از 59 دلار شروع  می‌شود. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۲
اگه کلیداتو گم کنی بجاش میزنی اما اگه با این جا کلیدی گرون گم کنی پیر میشی .

مهمان

۱۳۹۳/۵/۵
این که چیز جدیدی نیست

مهمان

۱۳۹۳/۵/۵
به قيمتش نميصرفه

مهمان

۱۳۹۳/۵/۵
اصلنم جالب نبود... تو حاضری واسه یه جاسوئیچی مسخره 180هزار تومن پول بدی؟!!!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۵
جالب بود