خانهاخبار
پتنت ساعت هوشمند اپل با نام iTime منتشر شد

پتنت ساعت هوشمند اپل با نام iTime منتشر شد

جی اس ام: USPTO پتنتی از ساعت هوشمند اپل را منتشر کرده است که این پتنت می‌تواند چند نوع ساعت را پوشش دهد. به طور مثال طراحی برای بند هوشمند که در داخل خود سنسورهایی دارد و همچنین کنترل‌هایی که می‌تواند دستگا‌ه‌های پخش موزیک مانند آی‌پاد را کنترل کند.
۱۳۹۳/۵/۱

 - جی اس ام: USPTO پتنتی از ساعت هوشمند اپل را منتشر کرده است که این پتنت می‌تواند چند نوع ساعت را پوشش دهد. به طور مثال طراحی برای بند هوشمند که در داخل خود سنسورهایی دارد و همچنین کنترل‌هایی که می‌تواند دستگا‌ه‌های پخش موزیک مانند آی‌پاد را کنترل کند.

 

image

 

این پتنت به یک گجت به نام iTime اشاره می‌کند که به راحتی می‌تواند از بند خود جدا شده و به عنوان یک گجت مستقل عمل کند. بند ساعت نیز می‌تواند ویژگی‌هایی را به مغز اصلی دستگاه که خود ساعت است اضافه کند این ویژگی‌ها عبارتند از: GPS، Wi-Fi و لرزش‌های ویبراتور.

 

طراحی این ساعت شبیه به ساعت‌های معمولی و مانند نسل ششم آی‌پاد نانو است و می‌تواند دیتاها را به صورت بی سیم بین آی‌پد و آیفون انتقال دهد.

 

علاوه بر این این پتنت ویژگی‌های لمسی‌ای را نشان می‌دهد که ما در شایعات گذشته شنیده بودیم، توسط این ویژگی‌های لمسی به کاربر این امکان داده خواهد شد تا با حرکات مشخصی به تماس‌ها پاسخ دهد

 

شایعات می‌گویند که در اواخر سال جاری ما شاهد معرفی این ساعت خواهیم بود، شما تمایلی به خرید این محصولات پوشیدنی جدید دارید؟ اگر قرار باشد یکی از این محصولات را انتخاب کنید به سمت کدام کمپانی گرایش پیدا خواهید کرد؟

 

image

 

image

 

image

 

منبع: techcrunch

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲
%100 اپل

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲
یک ساعت خوب مثل تیسوت بخر که اصالت داشته باشه نه این اسباب بازی کوکی رو من اسمارت واچ سونی خریدم شارژ کردنش اعصاب خرد کنه! گوشی تمام کارای اینو میکنه این فقط اشاعه مصرف گرایی و اسرافه. من تو دست هر کس محصولات اپل رو میبینم تو دلم به انتخابش میخندم و افرین میگم به جانی آیو که هر محصولی رو با تبلیغ و لوگوی اپل آب میکنه!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
Fogholadast

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
خدا از دهنت بشنوه. بالاخره یکی حرف مارو فهمید که اینقدر سایتا نگن اگه فلاان چیز رو داشتید و اگه فلان چیز رو نداشتید... آخه ما هم دل داریم. اینجور که شما میگید آدم فکر میکنه قراره همین فردا یکی به ما هم بدن.

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
اگه پولشو داشتم یه SAMSUNG S5 وGALAXI GEAR 2 میخریدم ما که فقط عکس گوشی هارو نگاه میکنیم