خانهاخبار
خرید نسخه الکترونیکی کالایاب دیجیتال 31، تخفیفات جام جهانی در دقیقه 90

خرید نسخه الکترونیکی کالایاب دیجیتال 31، تخفیفات جام جهانی در دقیقه 90

جی اس ام: از امروز می توانید مجله کالایاب دیجیتال 31 را با 70% تخفیف و تنها با پرداخت 1900 تومان روی تمام دستگاه های دیجیتالی خود داشته باشید.
۱۳۹۳/۴/۲۲

از امروز می توانید مجله کالایاب دیجیتال 31 را با 70% تخفیف و تنها با پرداخت 1900 تومان روی تمام دستگاه های دیجیتالی خود داشته باشید.

 

کایالاب دیجیتال راهنمای کاملی برای خرید و کسب اطلاعات در مورد  دوربین عکاسی و فیلم برداری، لپ تاپ، تبلت،موبایل، پرینتر، اسکنر،  موزیک پلیر، کنسول و اکسسوریز گیم ، تلویزیون و سینمای خانگی است.

 

در شماره سی و یک این مجله علاوه بر اطلاعت فنی کامل هر کالا و قیممت های روز بازار، می توانید پرونده ویژه جام جهانی مخصوص دیجیتالی ها را هم بخوانید. در این پرونده مقایسه ای بین تلویزیون های سامسونگ و ال جی برایتان آماده کردیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید، مطلبی در مورد دوربین های فیلم برداری بازی های جام جهانی برزیل خواهید خواند، بررسی بازی فیفا نسخه جام جهانی و مطلبی در مورد اپلیکیشن هایی که برای جام جهانی می توانید دانلود کنید.

 

علاوه بر پرونده، مطالبی در مورد بهترین اپ های هنری مخصوص آی او اس را خواهید خواند و مطلب جالبی در مورد گیک ها؛ اینکه آیا شما هم گیک هستید یا نه؟

 

اگر می خواهید از بازار دیجیتال دور نمانید، این شماره از کالایاب دیجیتال را از دست ندهید.

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)